פרטי התלונה

תלונות שולטס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למיקרוגל זה יש בעיית יצור רבות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב ששלחתי ללא כול תגובה מצד היבואן ולחאר כמה תזכורות



באפריל 2008 רכשתי לאחר בדיקות מרובות מיקרוגל יוקרתי של חברת שולטס דגם MW 930



לצערי גליתי כי למיקרוגל זה יש בעיית יצור רבות :



לאחר כ8 חודשים נשרפה מנורת התאורה הפנימית (מנורה שאמורה להחזיק לפחות כשנתיים בשימוש שוטף )
לאחר שהבנתי כי יש לגשת לתחנת שירות בתל אביב ויתרתי על התענוג והעדפתי לא להחליף מנורה היות וכי איבוד יום עבודה ,נסיעות ,אינם ברי השוואה להחלפת נורה )


לאחר כ11 חודשים התרופף חלק הפנל הקדמי (גם פה ותרתי על התענוג והעדפתי שלא להגיע לתחנת השירות בתל אביב מאותן הסיבות שצוינו לעי"ל )


וכיום לאחר כ15 חודשים כפתור בורר המצבים הפסיק לעבוד ולא ניתן לשנות מצבים והמכשיר תקוע על מצב אחד


להפתעתי המיקרוגל שרכשתי בעלות כה יקרה (עלותו כפולה כמעט מכול מוצר מקביל) ואמור היה להיות מוצר איכותי של חברה מוכרת ומצוינת מתגלה כבעל איכות יצור כה ירודה!



אני אישית מאוכזב ומתוסכל כי מיקרוגל שהשקעתי סכום רב ברכישתו מתגלה כבעל איכות יצור כה ירודה





מודה על תשובתכם המהירה



עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המוצר ללא עלות בבית הלקוח פתרון נדרש :

שולטס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה