פרטי התלונה

תלונות שולטס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת שרותיות מחפירה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
התקלקל לי מדיח של שולטס (ציר דלת נשבר והחלו נזילות). הזמנתי ציר דלת משרות "המוסמך" - שרות שולטס בירושלים (285 ש"ח). אמרו לי שיתקשרו אלי כשיגיע (הם לא מחזיקים בירושלים). משלא התקשרו כעבור כמה ימים התקשרתי אני, קניתי והחלפתי, אך הנזילות נמשכו. הזמנתי גומיות לדלת. יש שתיים - על גוף המדיח ועל הדלת, וביקשתי את שתיהן. הנוהל זהה - אין בירושלים, נתקשר כשיגיע, לא מתקשרים, אני מתקשר, אומרים שהגיעו הגומיות (הם לא מחזיקים בירושלים). נסעתי אליהם וגיליתי שהגיעה רק גומיה אחת (לגוף המדיח. 225 ש"ח). שאלתי מה עם השניה, ואמרו לי שאין במלאי. אמרתי שאנסה להחליף רק את זו ואראה אם נפתרה הבעיה. החלפתי (הגומיה החדשה היתה מעט קצרה מהקודמת וקצת שונה ממנה במבנה, אבל נכנסה היטב למסילתה). הנזילות המשיכו, כצפוי - מאזור הגומיה הקרועה שלא הוחלפה. התקשרתי (14/7/10)לשרות ושאלתי מה לעשות. אמרו לי שהם יכולים לאלתר פתרון, ושיבוא טכנאי ביום ראשון בין 9 ל-11. ביום ראשון המתנתי עד בוש, וב-11:15 התקשרתי לשרות, שם אמרו לי שהוא עוד מעט יצא. הוא אכן הגיע ב-12:30, ואמר שהוא לוקח את המדיח כי את התיקון (החלפת גומיית הדלת התחתונה) אפשר לבצע רק במעבדה, וביקש ממני עזרה להעלותו במדרגות. עברו שבועיים - התקשרתי לשרות ושאלתי מה העניינים. אמרה לי שהם הזמינו את הגומיה והיא צריכה להגיע תוך שלושה ימים. ביקשתי שיעדכנו אותי בדבר עלות התיקון (ביקור הטכנאי עצמו עולה 210 ש"ח, אך לא ידעתי כמה תהיה העלות הכוללת) ומתי אקבל את המדיח בחזרה. עבר שבוע נוסף ללא עדכון כנ"ל. התקשרתי שוב, ואמרו לי שהחלק לא במלאי גם בתל אביב ושאמור להגיע במכולה בשבוע הבא. לא ידעו לומר לי עלות. חיכיתי לעדכון שלא הגיע והתקשרתי שוב אחרי שבועיים. אמרו לי שהחלק עוד לא הגיע. ביקשתי שוב שיעדכנו אותי בטלפון. לא עדכנו. בת זוגי התקשרה ב-2/9/10 לשאול אם זה הגיוני בעיניהם שעבר חודש וחצי והמדיח עוד אצלם ואמרו לה שהתיקון בוצע, שהם בודקים שאין נזילה ושהטכנאי יגיע ביום א' בין 9 ל-11. ביקשה לדעת מה עלות התיקון ונענתה שיחזרו אליה בטלפון. מסרה גם את הטלפון שלה, שיהיה. לא חזרו. ביום א' התקשרתי ב-9 וחצי להזכיר. אמרה לי שידוע ושהטכנאי יבוא. שאלתי למה לא התקשרו לומר מחיר והיא התפלאה ואמרה שיחזרו אלי. ב-10 התקשרה אלי (פעם ראשונה שאני מקבל טלפון מן השירות), ואמרה שיעלה 530 ש"ח (כולל ביקור הטכנאי) ושיתקשרו עוד חצי שעה לומר אם אכן יגיעו היום, כי האוטו במוסך. אמרתי לה שאם הם מגיעים אחרי 11 כבר לא תישאר עלות לתיקון עקב שני איחורים והיא אמרה שאדבר על זה "עם משה". ב-10:53 התקשר הטכנאי ואמר שהוא מגיע עוד 5 דקות, ואכן ב-11:02 הגיע וביקש עזרה להוריד את המדיח במדרגות. חיבר את המדיח ואמר שהתקלה בגומיה הזו נדירה מאד ושמעולם לא נתקל בה. ביקשתי לקזז 300 ש"ח עקב האיחור הקודם (עד 2 דקות לא חשבתי שנכון להתקטנן), אך הטכנאי אמר שאי אפשר, ושלפי החוק עלי לתבוע בבית משפט. שילמתי, ואחרי שהלך גיליתי שהמדיח חזר ללא הסלסלה התחתונה וסלסלת הסכו"ם. התקשרתי לשירות, ואמרו לי שלא יכול להיות ושאבדוק בתוך המדיח (!?). התעצבנתי וצעקתי שהשרות שלהם שובר שיאים חדשים, והיא אמרה לי שיביאו את הסלסלות בהמשך היום.
סה"כ עלות התיקונים והחלקים 1040 ש"ח. מדיח חדש של שולטס מדגם מתקדם יותר 3658 ש"ח באתר זאפ. משפחה בת 5 נפשות בקיץ כשכולם אוכלים בבית למעלה מחודש וחצי ללא מדיח (בהנחה שהסלסלות יגיעו היום). מה המסקנה שלי? לא לקנות שולטס. פשוט לא לקנות. Do not buy Scholtes. לא מדיח, לא תנור, לא כיריים. לא לפנות ל"שרות המוסמך". ולהסתכל בחוות דעת ב-zap לפני שקונים מוצר - לעתים המוצר טוב והשרות מחפיר (יש שם מי שהתלונן על השירות של שולטס בארץ).
התנצלות עמוקה ותשלום עבור איחור הטכנאי הראשון (300 ש"ח). ובעתיד - לא לקנות שולטס. פשוט לא לקנות. Do not buy Scholtes. פתרון נדרש :

שולטס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה