|
|
|
|
|
|
שירות לקוי והתעלמות מתלונה |
נושא התלונה: |
יום שני 07 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נירים 3 תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב2004 נרכש תנור אפיה משוכלל ויקר ביותר ישירות מחברת שולטס. כשנתיים אחר כך הוזמן לראשונה השירות ומאז הוזמן כמה פעמים. התלונה היא חלודה בתוך התנור. השירות התעלם מהליקוי ואף נמנע מלרשום בגוף דוח הביקור מהי התקלה, וכך יכולה חברת שולטס להתנער מכל העניין. כמה פעמים הובטח (הן באולם התצוגה על ידי נציג מכירות והן על ידי השירות) שיחזרו אלי. דבר לא נעשה.באולם התצוגה אף הובטח שירות מיוחד לאור התלונה.ף לא קרה מאום. היזהרו מרכישת תנור יקר שאיכותו גרועה והשירות שלו בלתי אמין..
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
לתקן את התקלה מיידית, לא להתעלם מתלונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שולטס שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלונה פנחס, מנהלת שיוו |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתך,
כפי שאת מציינת התנור שברשותך פעל כשורה משנת 2004 עד לפניה ראשונה לשרות (שנעשת בשנת 2007). בעת הפניה, כיוון שהתנור לא היה עוד תחת תקופת האחריות וכן לא בוצע כל חידוש אחריות, הוצע לך פתרון של החלפת תא אפיה בתשלום אך בחרת שלא לקבלו.
לצערי, בעת פנייתך הטלפונית אל מחלקת השרות אתמול בחרת לעשות שימוש בצעקות ושפה בוטה כל כך שלמוקדנית השרות לא היתה כל אפשרות להמשיך ולנהל עימך השיחה.
במידה ותרצי לקבל שרות להחלפת תא האפיה תוכלי לפנות אל מחלקת השרות באזור מגוריך בטל. 02-5002227.
בברכה,
|
תגובה: |
החלפת תא אפיה. |
פתרון: |
|
|
|