|
|
|
|
|
|
שירות אמין |
נושא התלונה: |
שבת 09 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר פירסום תלונתי באתר החליט סמנכ"ל" רוזטו ליצור עימי קשר ואמר כי יוריד לי את מחיר הביקור ע"מ רק לבדוק את הבעיה בסלון ל 200 ש"ח במקום 250 ש,ח וכן יצרו איתי קשר תוך יומיים אני עדיין ממתינה שיתאמו איתי ע"מ שרק יסתכל על הבעיה בסלון נראה מתי זה יקרה אני עדיין ממתינה
|
יחס הגיע הזמן להתיחסות מצידכם כמה אפשר לחכות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רוזטו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|