|
|
|
|
|
|
ביזור נכון של תשלומים |
נושא התלונה: |
דהאן אשר |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום: לא מדובר בתלונה אלא בהצעת יעול.
במסגרת החיובים בבזק,אני משלם את החשבון אחת לחודש. בתוך כך רכשתי מספר פריטים דרך בזק סטור בפריסת תשלומים. בעת קבלת ספח התשלום מסתבר שהחיובים בגין רכישות אלו נעשים אחת לחודשיים במקום מידי חודש ואילו חיובי השיחות נעשים אחת לחודש.
נוצר מצב שבו אם רציתי לקנות פריט ב 9 תשלומים אני נאלץ לחכות שנה וחצי עד גמר התשלומים.
א. הדבר לא הובהר מראש.
ב. זה פוגע בתכנון שלי ואני מניח גם של אחרים.
הפתרון המומלץ לבזר את כל התשלומים בצורה אחידה (כולל רכישות בזק סטור) על פני כל השנה, להערכתי הדבר יעודד קניה מצד צרכנים מבלי להגרר לתשלומים ארוכי טווח.
בברכה
|
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|