פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזור נכון של תשלומים נושא התלונה:
דהאן אשר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום: לא מדובר בתלונה אלא בהצעת יעול.
במסגרת החיובים בבזק,אני משלם את החשבון אחת לחודש. בתוך כך רכשתי מספר פריטים דרך בזק סטור בפריסת תשלומים. בעת קבלת ספח התשלום מסתבר שהחיובים בגין רכישות אלו נעשים אחת לחודשיים במקום מידי חודש ואילו חיובי השיחות נעשים אחת לחודש.
נוצר מצב שבו אם רציתי לקנות פריט ב 9 תשלומים אני נאלץ לחכות שנה וחצי עד גמר התשלומים.
א. הדבר לא הובהר מראש.
ב. זה פוגע בתכנון שלי ואני מניח גם של אחרים.

הפתרון המומלץ לבזר את כל התשלומים בצורה אחידה (כולל רכישות בזק סטור) על פני כל השנה, להערכתי הדבר יעודד קניה מצד צרכנים מבלי להגרר לתשלומים ארוכי טווח.
בברכה

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה