פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק מכרו לי תשתית אינטרנט שאין באפשרותם לספק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי עברתי לתשתית אינטרנט של בזק במהירות 15מב.
מאז ועד לפני מספר ימים,סבלתי מניתוקים רגעיים חוזרים ונשנים שהפריעו בעיקר בשיחות סקייפ, צפיה בסרטים וכד'

לראשונה התלוננתי בחודש יולי ואז שוב בחודש שעבר, למרות שהבעיה היתה קיימת לאורך כל התקופה. לאחר שיחות ממושכות עם התמיכה וכמה ביקורי טכנאי על חשבון שעות העבודה שלי נמצאה הסיבה לתקלה:
1. חוטים לא תקינים בין הבניין לבזק.
2. אין באפשרותה של בזק לספק לדירה שלי אינטרנט במהירות 15מ"ב בגלל המרחק בין הדירה לארון הקרוב של בזק.

המצב כיום: המהירות שונתה ל-10מ"ב והחוט הוחלף. התשלום לבזק נשאר כפי שהוא (כלומר עבור 15מ"ב).

הבעיה: בזק מסרבים לזכות אותי על התקופה מחודש מאי ועד היום, למרות שהם מכרו לי שירות שאין באפשרותם לספק (אינטרנט במהירות 15מב). את הבדיקה הממוחשבת של המרחק, בזק יכולים לבצע לפני החיבור הראשוני ולא רק אחרי שהתקלה מתגלה על ידי הלקוח.
כמו כן, בזק מסרבים להוזיל את התשלום החודשי שלי בשליש, למרות שמהירות הגלישה הופחתה בשליש.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי על כל התקופה עד לתיקון הסופי של התקלה. שינוי התשלום החודשי בהתאם למהירות המופחת שמסופקת לי כיום או הצעת מחיר אטרקטיבית לתשתית המתקדמת שלהם שתאפשר גלישה במהירות גבוהה יותר (20מב או יותר). פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה