פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתכשת לסיכום הצטרפות שבוצע על ידי נציג שלהם נושא התלונה:
בינשטיין צבי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

לכבוד
לשכת פניות הציבור –משרד התקשורת

הנדון :תלונה על התנהלות של מירמה הטעיה הסחת דעת חוסר תום לב של נציגי בזק בתהליך של ניוד מספר טלפון

שלום רב
1.ברצוני להביא לידעתכם על התנהלות נציגי בזק כלפי בעת ביצוע ניוד מספר טלפון
2.הרני מעביר לידיעתכם את מכתבי לבזק מתאריך 1.12.13
3.נציגי בזק פעלו מולי מאז התאריך 14.11.13 מתוך רצון לרמות אותי להטעות אותי להסיח את דעתי וכל זאת בניגוד לחובת תום הלב שלהם ומתוך מטרה להחזיר אותי אליהם.
4.מלתחילה לאחר שניידתי את מספר הטלפון שלי חזרה לבזק מחברת 013, זאת היות וחברת בזק היתנתה בקשתי לשידרוג מהירות תשתית האינטרנט שלי בחזרה אליהם בטלפון הקווי,ולאחר נסינוות שידול אינטנסביות של נציגהם.
5.נציג בזק שתיאם הגעת הטכנאי שלהם לבצוע ההתקנה בביתי, בתאריך 26.11.13,הוא אותו נציג שהבטיח לי שורת הטבות במחיר והטבות נוספות ,כדי לשדל אותי לחזור לבזק,רשימה של הבטחותיו מתועדת בידי, היא נכתבה בעת שיחתי עם נציג בזק זה.נסיונתי לקבל מהם בכתב את ההבטחות שלהם עלו בתוהו
6.לאחר ההתקנה , לפתע פתאום,נציגי בזק שכחו אותי,והתמהמהו ליישם את ההבטחות שקיבלתי מהם,הם שלחו אותי ממחלקה למחלקה מהבטחות להבטחות כדי להסיח את דעתי ולהשלים עם מצב של אי קיומם של הבטחות שנציהם נתנו.זאת למרות שבכל השלבים מחלקותיהם הבטיחו לי שהנה זה מגיע עוד יום ועוד יום
7.עד אשר בתאריך 27.11.13,שבוע בלבד לאחר קבלת ההבטחות וההתקנה,לפתע פתאום נציגי בזק התחילו להתכחש להבטחות נציגם,לא עזרו בקשותי שיאזינו לתמליל השיחה שבו נציגם הבטיח לי את ההטבות,ומספר פעמים טענו בפני כי אינם מצליחם לאתר את התמליל שהתרחש אך שבוע קודם.
8.ברצוני להתלונן על התנהלותה זאת של בזק ,לא יאה ולא מכובד שחברה גדולה כזאת תרמה תטעה תפריח הבטחות שווא ללקוחותיה ושאין בכוונתם בכוונתה לקיימם ומתכחשת אליהן,שלא לדבר על היבטי הפרת חוקי מדינת ישראל.
9.אני מקווה שבנוסף לקבלת עזרתכם בהתנהלותי אל מול פעולותיה הבלתי חוקיות של נציגי חברת בזק,אתם תפעלו כדי להגן על אזרחים אחרים שעשויים אף הם לעמוד בפני מצבים שנציגי חברת בזק ינסו לרמות והטעות והסיח ולהפריח הבטחות שווא.
10.תודה על תשומת ליבכם וטיפולכם
כספי סוג הנזק :
כיבוד סיכום עם נציג בזק פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה