|
|
|
|
|
|
שירות נוראי ומתסכל |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
חד נס 209/210 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במשך מספר ימים אין באפשרותי להתחבר לאינטרנט.לאחר טלפונים מרובים, נשלח לכאן טכנאי מטעם בזק והחליף את המודם. עם זאת האינרנט לא עלה, הטכנאי אמר להתקשר לספק (נט ויזן). הספק טוען שהבעיה עדיין אצל בזק ואת בזק לא ניתן לתפוס שוב. עונה מענה קטלי שמפנה אותי שוב לספק. בנתיים אין לי אינרנט מיום ג' שעבר.(10/12). חשוב לציין כי מדובר במתחם צימרים שעיקר העבודה כרגע מתבצעת דרך האינרנט.!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|