פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נוראי ומתסכל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חד נס 209/210 כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך מספר ימים אין באפשרותי להתחבר לאינטרנט.לאחר טלפונים מרובים, נשלח לכאן טכנאי מטעם בזק והחליף את המודם. עם זאת האינרנט לא עלה, הטכנאי אמר להתקשר לספק (נט ויזן). הספק טוען שהבעיה עדיין אצל בזק ואת בזק לא ניתן לתפוס שוב. עונה מענה קטלי שמפנה אותי שוב לספק. בנתיים אין לי אינרנט מיום ג' שעבר.(10/12). חשוב לציין כי מדובר במתחם צימרים שעיקר העבודה כרגע מתבצעת דרך האינרנט.!!!!
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה