פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוחות ורמיה בשירותי האינטרנט ושידרוג מהירות הגלישה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 24.12.2013 הזמנתי שידרוג מהירות מ- 15 ל- 100 מגהביט.
ביום רביעי קיבלתי סמס לפלאפון שהשידרוג בוצע בהצלחה. באותי היום (25.12) ביצעתי בדיקת מהירות - אותו הדבר (כלומר, פחות מ- 15 מגהביט).
התקשרתי לחברת בזק, נאמר לי שהראוטר שיש לי (קיבלתי אותו מבזק לפני שנה, בחבילת חיוב-זיכוי) אינו תומך במהירות החדשה ועלי להחליפו. ביום חמישי 26.12 הגעתי לחנות של בזק עם הראוטר הישן להחליפו. את הראוטר החדש נתנו לי בהשאלה, ובתשלום של 10 ש"ח לחודש. באותו היום בדקתי את המהירות - (הפתעה!!!) עדיין 15 מגהביט. התקשרתי לתמיכה של בזק, שם אמרו לי שכדי לקבל שירות עלי להירשם לתמיכה ברשת ביתית בעלות של 10 ש"ח לחודש. בנוסף (רק הפעם) שלחו מרחוק הגדרות למודם-ראוטר לעבוד במהירות הגבוהה. הגעתי למהירות של כ- 45 מגהביט (במקום 100). נפתחה קריאה לטכנאי שהגיע ביום ראשון 29.12. הטכנאי בדק, אמר שאם אני אחבר את המחשב בכבל לראוטר אני אקבל מהירות מעל 55 מגהביט, וזה מבחינתו מספיק. בנוסף, ביקשתי לחבר מדפסת ליציאת USB בראוטר, כפי שמוסבר בקטלוג של בזק. הטכנאי אמר שאינו יכול לבצע חיבור מדפסת ושעלי להתקשר לתמיכה של בזק (עליה אני משלם). התקשרתי, הטכנאי במוקד הסביר לי שהוא לא יודע לתת את השירות ולמרות הפצרותי (הרי יש הסבר בקטלוג) לא סייע לי כלל.
א. למה חברת בזק מוכרת שירות שאינה יכולה לספק ? (100 מגהביט).
ב. למה להחליף ציוד? (רק בשביל לחייב 10 ש"ח בחודש, בשירות השאלה).
ג. למה להגדיר את השידרוג במכשיר רק לאחר גביה עבור מכשיר חדש ושירות תמיכה בתשלום של 10 ש"ח לחודש.
ד. למה להדפיס קטלוג עם הסבר מפורט לחיבור מדפסת דרך USB ולא לתת תמיכה לשירות זה.
לסיכום - זאת (כנראה) מדיניות של החברה, להגדיל הכנסות בכל מחיר גם באמצעות שקר ורמיה. הבעיה היא שגם החברה המתחרה HOT אינה טובה יותר.
כדי לפתור את הבעיה פעם אחת ולתמיד יש צורך בתביעה יצוגית על סכום דמיוני (מיליארד ש"ח) נגד החברה ונגד המנהלים והבעלים שלה אישית. כדי שיכאב להם בכיס. רק כך הם יתחילו להתיחס ללקוח בהגינות וביושר.
כספי סוג הנזק :
פנייה לאומבוטסמן בבזק, לאירגוני צרכנים, לכנסת, למש' התקשורת. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה