פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בגלישת אינטרנט וחוסר אפשרות להציג מענה מבזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי כבר מספר חודשים תקלות בגלישת האינטרנט, כאשר ספקית השירות שלי ביצעה בדיקה ומסרה לי כי ציוד הקצה שבזק התקין לי הינו מיושן ולא אמור להיות בשימוש יותר. אינני מצליח לקבל תמיכה מבזק מכיוון שאין לי מספר טלפון קווי של בזק ומערכת ניתוב השיחות אינה מאפשרת הגעה לנציג שירות ללא הכנסה של מספר שכזה (מספר הנייד איננו מוכר במערכת). בנסיון ליצור קשר דרך שירות המכירות (אגב שם קיבלתי מענה תוך שניות ספורות) נתקלתי בהמתנה של 20 דקות כאשר "העבירו" אותי לנציג שירות עד שהתיאשתי מלהמתין למענה...
פשוט שירות קלוקל מצד בזק, החל ממתן ציוד תקול וכלה בחוסר היענות טוטאלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול של נציג שירות בבעיה ושיפור של יכולת מענה בעתיד. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה