פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת ציוד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת יוני הזמנתי ע"י נציג המכירות של בזק מכשיר גדול יותר לאינטרנט ע"מ להגדיל גלישה. למחרת קיבלתי הודעה מבר הפצה לתאם שליחות (לא נאמר לי ע"י הנציג שגוף חיצוני מבצע את השליחות
). נכנסתי לאתר והזמנתי שליחות ל 11.6. השלחויות רק בין השעות 11.30 ל- 14.30 באמצע היום כמובן שכבר כאן נאלצתי להפסיד יום עבודה. בשעה 14.31 קיבלתי הודעת אס אם אס שהשליח ייתעכב לפחות מעל 60 דק אני לא יכולתי להשאר בבית ונאלצתי לצאת. תואמה שליחות חדשה ל 4 ימים לאחר מכן. לאחר מאבקים ושיחות של למעלה משעתיים עד שהצלחתי להשיג את בר הפצה כמובן שתוך כדי גם ביקשתי מבזק שיעזרו לתאם שליחות חדשה שלא באשמתי לשעה סבירה יותר כולם הסבירו שאין אפשרות ושוב נאלצתי לקחת יום חופש נוסף ל- 15.6. השליח הגיע בשעה 14.30 אך המכשיר שהביא איתו היה תקול. שוב הוסבר לי על ידו שיתאמו איתי מועד חדש. עד היום אף אחד לא יצר איתי כל קשר. היום בשעות הבוקר פניתי לנציגה של בזק בטענה שלא יצרו איתי קשר ומה עליי לעשות הנציגה ביקשה ממני להיות איתה בטלפון עד שהיא תשיג את בר הפצה לאחר המתנה של למעלה מ- 15 דק' חזרה אליי ואמרה שעדיין לא ענו לה. סרבתי להמשיך ולהמתין איתה על הקו וביקשתי שתחזור אליי לאחר שיענו לה עד רגע זה (השיחה היתה בשעה 10.30 בבוקר.
אני דורשת לא לחייב אותו על המכשיר עד שלא יסודר הנושא. בנוסף אני דורשת שיגיע אליי המכשיר עד מחר.

כמו"כ אני מבקשת פיצוי על כל הזמן האבוד גם בהמתנות בבית וגם בהמתנות בטלפונים!
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה