פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ענן של בזק B CLOUD נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ציפי ואני שייכת לבזק ובזק בינלאומי משנת 2000.
כאשר הוצע לי להצטרף לענן B CLOUD) ) של בזק הבנתי מייד שזה הפתרון לאובססיה שלי לשמירת מסמכים ובמיוחד תמונות. חלקן תמונות שצולמו בארץ בשנות השלושים ע"י אבי.
ההצעה היתה לאחסן הכל ללא פחד שילך לאיבוד וללא תשלום והכי חשוב ללא הגבלה.
כאספנית תמונות כפייתית זה נראה לי הדבר הטוב שיאפשר לי לישון בשקט.
עד כה העברתי מעל 300 ג'יגה בייט.
לפני פורים הייתי צריכה משהו ונכנסתי לענן ואין שם כלום.
מאז מספר פניות לבזק נענו ע"י נציגים צעירים ואדיבים שיידעו אותי שהתקלה ידועה לאחראי וברגע שהתקלה תתוקן יודיעו לי והכל יקרה אחרי החג. פורים עבר פסח וגם שבועות ואף נציג של בזק מעולם לא יצר איתי קשר.
בימים האחרונים התחלתי להכין אלבום יום ההולדת ונזקקתי לתמונות שמאוחסנות בענן ואני עדיין לא מוצאת כלום.
מבזק אין תגובה.
לפני מספר ימים המתנתי לנציג 9.27 דקות והשיחה נמשכה עוד כעשר דקות רק כדי לאמר לי שהעניין בטיפול והם ממתינים לברר עם החברה בחו"ל.
והדבר הכי "נעים" ששמעתי מעמנואל הנציג האדיב שתמיד יש מישהו שנדפק.
אני מרגישה חוסר אונים למול התופעה. לא ידוע לי אם רק אני זכיתי או שיש עוד אנשים שהם חסרי אונים כמוני למול היחס "הנחמד" של בזק וחוסר התייחסות.
בתודה
ציפי ***
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה