ניתוקים חוזרים בגלישה באינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
לח"י 2/1 קרית ים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני כבר מעל לחצי שנה סובל מניתוקים רבים וחוזרים של שירות גלישה באינטרנט ,אבל משלם בזמן את התשלומים ללא קבלת מוצר תקין .
כבר הוחלפו לי בבית 4 נתבים ללא הועיל , טכנאים באו והלכו ללא מועיל , הגלישה תמיד חוזרת לזמן קצוב מאוד וקצר , בדרך כלל כמות הזמן שהטכנאי הגיע או המענה הטלפוני של השירות בקושי לשעתיים .
בשבוע האחרון המצב היה בלתי נסבל הגיע טכנאי ביום רביעי עבד שעתיים והגלישה חזרה לשעתיים ונותק שוב ,לאחר מכן נמסר לנו שיגיע ביום חמישי טכנאי נוסף אבל המתנו לשווא , התקשרנו למוקד התנצלו יפה ומסרו לנו שלמחרת יגיע הטכנאי אבל לשווא שוב המתנו .
לאחר שיחה טלפונית עם נציג השירות , הגיע טכנאי ומסר לנו שהוא בכלל עושה לנו טובה שהוא מגיע לתקן את התקלה ויש ברשותו רק 20 דקות לטפל בתקלה .
מסרתי לו שאין לי צורך בשירות כזה ובקשתי מהטכנאי לעזוב את הדירה .
אבקשכם, לטפל בנושא בדחיפות ולבדוק פיצוי על אי גלישה בחודשים הרבים .
נא אשרו קבלת המייל לחתום מטה .
בקיצור שירות אדיב , אבל לא יעיל בכלל
|
כספי |
סוג הנזק : |
לתקן לאלתר את הקו -ופיצוי על אי גלישה סדירה ותקינה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|