פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוקים חוזרים בגלישה באינטרנט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
לח"י 2/1 קרית ים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כבר מעל לחצי שנה סובל מניתוקים רבים וחוזרים של שירות גלישה באינטרנט ,אבל משלם בזמן את התשלומים ללא קבלת מוצר תקין .

כבר הוחלפו לי בבית 4 נתבים ללא הועיל , טכנאים באו והלכו ללא מועיל , הגלישה תמיד חוזרת לזמן קצוב מאוד וקצר , בדרך כלל כמות הזמן שהטכנאי הגיע או המענה הטלפוני של השירות בקושי לשעתיים .

בשבוע האחרון המצב היה בלתי נסבל הגיע טכנאי ביום רביעי עבד שעתיים והגלישה חזרה לשעתיים ונותק שוב ,לאחר מכן נמסר לנו שיגיע ביום חמישי טכנאי נוסף אבל המתנו לשווא , התקשרנו למוקד התנצלו יפה ומסרו לנו שלמחרת יגיע הטכנאי אבל לשווא שוב המתנו .

לאחר שיחה טלפונית עם נציג השירות , הגיע טכנאי ומסר לנו שהוא בכלל עושה לנו טובה שהוא מגיע לתקן את התקלה ויש ברשותו רק 20 דקות לטפל בתקלה .

מסרתי לו שאין לי צורך בשירות כזה ובקשתי מהטכנאי לעזוב את הדירה .

אבקשכם, לטפל בנושא בדחיפות ולבדוק פיצוי על אי גלישה בחודשים הרבים .

נא אשרו קבלת המייל לחתום מטה .

בקיצור שירות אדיב , אבל לא יעיל בכלל

כספי סוג הנזק :
לתקן לאלתר את הקו -ופיצוי על אי גלישה סדירה ותקינה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה