פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לחוב שלא היה ולא נברא! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם, (בימים אלה בזק שוב מטרידים אותנו) קודם אני יציין שהמנוי היה על שם חברה שלי, נעמי ***. ת.ז.-302****26 לאחר שנה שהיינו מנויים לבזק ובזק בינלאומי בייחד (בחבילה אחת) החליטו בבזק להפריד את החבילה ולהעלות את המחיר מ-89 שקלים ל-130 שקלים בחודש מבלי להודיע לי , (זה נודע לי לאחר שיחת טלפון שעשיתי לבדוק למה מהירות הגלישה נמוכה בפועל ממה שהבטיחו לי, ) הדגשתי לנציגה שאף אחד לא טרח להודיע לי על השינוי בחבילה, ביקשתי מייד להתנתק, (זה היה בחודש מרץ השנה,) כמובן שמייד עברתי מסע טרטורים ושכנועים מנציג אחד למשנהו, לבסוף אמרו לי שינתקו אותנו , לכאורה הכל בסדר, לאחר חודשיים או שלושה שוב טלפון מבזק , ושוב הסברתי לנציגה בטלפון את כל הסיפור היא התייעצה עם המנהל שלה תוך כדי שאני ממתין בטלפון, חזרה ובישרה לי שזה מבוטל ואף הביאה לי מספר אישור!!! אתמול (30\07\2014) באורח פלא החברה שלי מקבלת טלפון שהחוב הגיע לעורך דין ואף תפח בעוד 200 שקלים בערך,(חוץ מ480 שקלי בערך שהם מבקשים למרות שביקשתי להתנתק מיידית ,בטענה שהייתי מחובר למרות שדרשתי בתוקף להתנתק!) מייד חזרתי לאותה נציגה , הסברתי לה את השתלשלות הדברים, ושיש לי מספר אישור (55-700-929)שביטלו לי את החוב שלא היה נכון מלכתחילה, אך אותה זה לא עניין והיא אמרה לי שמבחינתה היא ממשיכה את זה להוצאה לפועל.. פשוט אטימות מוחלטת !!! אודה לכם מאוד אם תעזרו לנו לסיים את הטרטור הזה, במיוחד בימים אלה שהראש של כולנו עסוק בחיילים שלנו!!
שיפסיקו להציק לנו, ושיתחילו להיות מתואמים בינם לבין עצמם! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה