פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח שלא בתום לב. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
הבוקר שוחח עם נציגת השירות שלכם אחי הגדול והזמין עבור הדירה שלנו אינטרנט 100 מגה. נאמר לו שמשום שאבי, שעזב את הדירה מספר ימים קודם לכן העביר איתו את האינטרנט (מה שנקרא ״העתקה״) נצטרך לשלם גם על טכנאי שיתקין ״מחדש״ את התשתית ויחבר אותנו (בעלות התקנה) ב20.1. ל יהדבר נשמע תמוהה ויצרתי קשר מספר שעות אחרי כן עם נציגת שירות בשם אוראל, שהסבירה לי תוך שהיא שוברת שיניים וממציאה (ואני מצטט, ההקלטה נמצאת בידי) ״בכלל שאבא שלך העביר את האינטרנט הגיע טכנאי והעביר את התשתית״ הסברתי שאבא שלי השאיר הכל: קו טלפון ותשתית והוא התקין בביתו החדש תשתית חדשה. אוראל טענה שמרגע שלקוח עובר ועושה העתקה או העברה, בא טכנאי ולוקח את התשתית החיצונית (מידע חדש אותו היא המציאה במהלך השיחה) ומעביר את התשתית מהדירה הישנה לחדשה. כמובן שגם לי זה נשמע היה כמו המצאה משוגעת ומצחיקה ודרשתי לדבר עם מנהל/ת. הועברתי לאורטל שהאשימה את אוראל שאינה מבינה היטב את הנתונים הטכניים וכיו״ב ולא מדובר בהעברה פיסית של חוטים וכבלים מהדיקה הישנה לחדשה -אלא שמגיע טכנאי ומתעסק עם הכבלים בארון השירות. כאן חשדתי. שתי גרסאות - שתי המצאות. והכל: על מנת לחייב אותנו בהגעת טכנאי - לדירה שעד לפני מספר ימים היה בה אינטרנט. זרם בחוטים ללא הפרע. כמו גם כפי שציינתי - הטלפו הקווי עדין עובד ותקין. אורטל בדקה, ניסתה, שמה על המתנה וכו וחזרה עם הצעה מפתה: (מזמין אתכם להאזין להקלטה) בנדל 145 שח כולל אינטרנט 100 מגה וספקית 012 בעלות של 145 לחודש + התקנה 99 שח כשבחודש הראשון היא מזכה אותי על 110 שח. ועוד הוסיפה שיגיע טכנאי מחר או מחרתיים והיא מטפלת בזה. יופי. התרציתי. הסכמתי להצעה וביקשתי להתקדם. מזכיר לכם שאחי פתח קריאה ונתן פרטים לשירות והתקנה ב-20.1 ועלי לבטל את זה ולעדכן לפי הצעת המחיר והעסקה החדשה של אורטל. כמובן שאורטל לא יכולה לעשות כן כי זו מחלקה אחרת שמטפלת בשינויים ביטולים ועדכונים. והנה אני עובר על ידי אורטל - שסרבה להיות חלק מהשיחה אפילו בועידה - לגיתי שאמורה לעדכן את השינויים. גיתי מקבלת אותי ללא תיעוד או למידה של המקרה. גוזרת עלי לחזור על הכל מהתחלה לאט וברור. אורטל אפילו לא עדכנה במייל או במערכת וגיתי לא ראתה את הפרטים שסיעמתי עם רואטל. כך או כך טענה גיתי - לא יהיה טכנאי לפני ה-20.1. אחרי שאורטל הבטיחה הרים וגבהות - גיתי מאכזבת לספר שהיא מצטערת וזה לא יקרה כפי שהובטח. דרשתי לקבל מנהל/ת. סרבה. דרשתי שוב. רצתה לדעת למה. דרשתי שוב. העבירה אותי למנהל/ת. המתנה של 12 דקות - מתחברת יחד לכדי שיחה של 45!!!!!!! דקות על מה? אחרי רבע שעה חוזרת טל. טל מאד מנסה לעזור אבל גם לה אין את כל הפרטים מאורטל. וטל יכולה לסגור טכנאי רק ל-18.1 והיא מאד מצטערת ממה שאורטל אמרה וכו וכו אבל זה מה ש״אני יכולה לעשות וכרגע אתה מדבר איתי״. אם כך הובטח לי דבר מה מסוים שלפיו הסכמתי להתחבר לשירות - והנה אני מקבל כלום. כאמור עולה כי אורטל שיקרה לי ובלבד שארשם לחבילה. זרקה אותי על גיתה לתיאום - ללא אחריות או פיקוח מצידה והנה טל אמורה לכבות את השריפה הזו ולא מציעה דבר למעט ה- 18.1 במקום ה- 20.1. מה זה אמור להביע? הפכתם להיות הוט? אחרי חמש שנים כלקוח שלכם בדירתי הקודמת אני מוכרח להודות שהוצאת לי את הרוח מהמפרשים ואני מותש עצבני וכועס. הגם שזו עבירה על החוק.
אור וניר בן עזרא סגל
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה