תא קולי תקול, ווחסר מתן מענה ראוי מצד החברה. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 מרץ 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ירושלים |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תא קולי תקול מזה מספר חודשים. הבעייה היא חמורה, אך חמורה יותר חוסר ההתייסות של בזק ונציגיה.
1. אני לקוח עסקי המשלם עבור שירות תא קולי, שעובד באופן חלקי. קיימת תקלה בתא הקולי שבעטייה, כל מספר ימים נוצרות עשרות (!!!) הודעות ריקות דרך המחשב של בזק. (רק תקלת מחשב תדווח לכל ההודעות - שעת ההודעה 0 והתאריך 1 בינואר )
2. במהלך העברה של המשרד ביצעתי העתקת הקו הקיים. כל השירותים נמחקו לי, כולל תא כולל ופקס למייל, ללא שקיבלתי על כך ידיעה מראש. כמו כן לאחר שהתקנתי השירות פעם נוספת, במשך כשלושה חודשים, בכל פעם שביצעתי עקוב אחרי, לא היתה אפשרות לבטל שירות זה וכל השיחות עברו ללא ידיעתי לטלפון שהזנתי.
3. נציגי השירות לא הצליחו לפתור הבעייה ובזבזבתי שעות בהמתנה לנציג, שלא הצליח לפתור הבעייה. ולא נשלח נציג טכני כמצופה במקרים כאלו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שליחת נציג למקום, עד לפתרון מלא של הבעייה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|