|
|
|
|
|
|
חיוב בגין עיסקה לאחר ביטולה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זה המכתב ששלחתי להם ולא קבלתי שום תגובה.
שלום רב
היה לי מנוי על פרסום באינטרנט [P144] מספר קו 00-0000000.
ביום 11 במרץ יצרנו שיחה למוקד בזק בבקשה לבטל את המנוי, לבקשת הנציגה הקפאנו את המנוי ולא ביטלנו ושבוע אחרי זה ב-18 במרץ התקשרו אלי מבזק עם הצעות להמשיך את המנוי אבל סירבתי והמנוי בוטל, הנציגה הודיעה לי שאני אשלם קנס יציאה ואכן ביום 23 במרץ חויב כרטיס האשראי ב- 395 ₪.
מה שקרה למרבה הפלא שבחשבונית פברואר 2015 חויבתי ב- 234 ש"ח ללא מע"מ עבור 22 יום עד 22/3 בעוד שלמעשה המנוי הוקפא ביום 11/3 ובוטל ביום 18/3.
בנוסף בחשבונית מרץ 2015 [28/3- 27/4] חויבתי עוד פעם על המנוי הזה ב- 95 ש"ח עבור חשיפות אפילו שהמנוי בוטל מזמן.
סיפור מס' 2
ב-2 באפריל ביצעתי בטעות באתר בזק בקשה לשדרוג האינטרנט ל- T40 ומיד באותו יום שלחתי פקס לבטל את השדרוג, וחוץ מזה הסאוטר שיש לי מתאים רק ל- 15 מגה, בפועל חויבתי בסכום של 24 ₪ ללא מע"מ עבור 12 יום.
יש לי הרגשה שיד מכוונת אצלכם יוצרת את כל הטעיות האלו, אבקש את תגובתכם לפני שאשקול את צעדי הבאים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|