פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברתי לאינטרנט דרך בזק ומהיום הראשון השירות היה גרוע , קיבלתי ציוד מיושן !ובעייתי יש לי שעות להגדרות הציוד וכל פעם מחדש עם נציגי התמיכה ובסוף מתברר שצריך להחליף את הראוטר מכיוון שהוא לא טוב . נושא התלונה:
חדיד נדים שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי ציוד מיושן ושירות גרוע באחת הפניות לתמיכה לאחר שהראוטר הוחלף התגלו בעיות בגלישה התקשרתי שוב לתמיכה ולאחר בדיקת מהירות הגלישה מתברר שיש בעיה בתשתית ועם הספק במקום חבילת 100 מגה
אני מקבל בין 40- ל 50?? האלחוטי נותן רק 5
אז נמסר לי שהבעיה אצל הספק,ניסיון להעביר אותי לספק לא הצליח ולכן הודיעו לי להתקשר לספק בשלב הזה טענתי שאינני מכיר את הספק ואני התחברתי לכל החבילה דרכם,לכן בזק צריך לתת את הפתרון אבל נואש נסיונות נוספים להשיג את הספק בטלפון לא צלחו ,מתברר שמדובר בספק במזרח ירושלים שבזק ממליצה בחום עליו 099 אחר כך מתנערים ממתן השירות
בזבוז זמן יקר וחוסר גלישה סוג הנזק :
פיצוי כספי של 500 שקלים לא לחייב עבור השירות המפוקפק שקיבלתי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה