|
|
|
|
|
|
שליחת טכנאי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בערב סוכות התגלתה תקלת תשתית אצלנו באינטרנט. נציג שירות הציע לשלוח טכנאי רק כעבור שבוע. מדובר בשבוע בו אנחנו עובדים מהבית, הילדים בחופשה ולא ניתן גם להתחבר ל VOD. כאשר עשינו בעצמנו בדיקות הסתבר שהראוטר לא בסדר. ביקשנו הפנייה לבזק סטור אך נאמר לנו בבזק שלא ניתן כיוון שלא בטוח שזו הבעיה. בקיצור, גם כשאנחנו היינו פרו-אקטיביים, לא נתנו לנו שום פתרון. מיותר לציין שהיום האינטרנט הוא מוצר צריכה בסיסי, וכשכולנו סיימנו את חבילות הגלישה שלנו עוד נאלצנו לשלם עבור המתנה של 10 ימים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|