פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מונופוליסטי מכוון , מתנשא , ומגעיל ... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב תלונה ששלחתי לבזק המנוולים !
שלום רב ,
שמי דורון ואני כותב בשמו של אבי רפאל ******
אבי התנתק לאחרונה מכם ועבר לחברת נטויז'ן .
אך לפני כעשרה ימים נוצרה בעיה בתשתית של בזק ועכב כך הטלפון ואינטרנט לא עבדו .
כמובן שפנינו לנטויז'ן שפתחו עכב הבעיה קריאה לתיקון מצד בזק , ואז החל הביזיון !!!
כבר עשרה ימים שמטרטרים אותו מטלפון לטלפון ואמירות שיקריות שטכנאי צריך להגיע ( ובכלל לא מגיע)..
אבא שלי אדם מעל גיל 80 !! וכל מה שיש לו זה את האינטרנט כבידור ..
אנחנו גם מרגישים שמישהו אצלכם החליט "לחנך " את אבי בגלל עזיבתו מחברת בזק (אפילו שמענו על כך
ממקור מקורב לנושא שכך אתם מתנהגים ).
אני מקווה שתלונה זו לא תיפול בין הכיסאות כי במידה וכן אני בהחלט יבין את זה שאתם ממש
מטרפדים אדם מבוגר עכב התנהגות ילדותית ולא הולמת מחברה רצינית וגדולה כבזק .
אני מאמין שתוך מספר ימים מישהו סוף סוף יגיע לתקן את התקלה מצידכם אך אני לא מוכן לעבור על כך
בשתיקה כי אני בטוח שיכולתם לתקן את הבעיה כהרף עין אך החלטתם ללמד לקח אדם בן 80 + שניתקע
במשך כל החג בחוסר מעש משווע בגלל שמישהו אצלכם החליט ללמד אותו לקח עכב עזיבתו לחזרה אחרת .
זה לא יאה , לא נאה , לא מכובד , וממש ביזיון מצידכם להתנהג כך .
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה