|
|
|
|
|
|
פניות שונות בתאריכים שונים בחודשים מאי-יוני 2006 |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי מספר פעמים לחברה על מנת לקבל מספרי טלפון עדכניים של בית הספר תיכון בסמ"ת. ואגד חיפה הסברתי שאין התאמה בין המצויין בספר הטלפון של אזור חיפה הופניתי למפקחות והתנהל ויכוח על חיוב כספי על מידע שגוי, ללאתועלת. בזק תמיד צודקת, פנייה לפניות הציבור נענית על ידי גב' חאולה, שאף פעם לא מצליחה לפתור את הבעיות (כמו פניות בתפקוד שירות האינטרנט של בזק). ספר הטלפון שאינו מעוכן וגם אתר האינטרנט אינו מעודבן הוא כל העת בשלבי שדרוג
|
עוגמת נפש מאדישות בזק |
סוג הנזק : |
ספר טלפון עם נתונים מעודכן ואתר אינטרנט של 144 מעו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|