פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירים גבוהים שלא בהצדקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במרץ האחרון רכשתי נתב אלחוטי המיובא דרך בזק!
שהתקשרתי ודיווחתי על כך שיש לי בעיה עם תוכנות השיתוף הם מייד ידרו לי את הבעיה אך אחרי כ 4 חודשים הראוטר התאפס והיה עלי להגדיר אותו מחדש אך את ההגדרות של תוכנות השיתוף לא זכרתי והתקשרתי שוב לחברה בכדי שיעזרו לי אך הם אמרו לי (חמרות שהמוצר הוא יבוא שלהם ואני לקוח שלהם וזו תמיכה מינימלית ואני משלם 1500 ש"ח על האינטרנט בחודש אך לבזק זה לא יזיז כי כמו תמיד רק הכף מעניין אותם) תשלם ל6 חודשים 10 ש"ח ואז תקבל תמיכה או שתשלם ל24 חודשים 7 ש"ח ואני ירבתי בתוקף מאחר שאני נשלם על החזקת קו 50 ש"ח ואני משתמש בעיקר באינטרנט ואני משלם גם על מחירי שיחות גבוהים ובתור לקוח הוט הייתי חוסך המון ומדבר יותר אך כנראה שהמגמה המתמשכת לרעת הלקוח לא השתנתה בבזק ואני באמת מצטער על כל אותם לקוחות ששכנעתי להתחבר לקו הADSL ונכון שהקו הנ"ל יותר איכותי אבל השרות של הוט הוא הרבה יותר טוב!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון מלא לבעיה עם הראוטר ומחירים מוזלים בהתאם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה