פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלמאות ואטימות של חברת בזק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגשתי בקשה לחברת בזק להפשרת קו בזק הרשום על שם סבא שלי ז"ל שנפטר לפני 20 שנה.

בכוונתי לעבור לדירה שבבעלות אבא שלי (בנו של סבא שלי) וברצוני קו טלפון.

דיברתי עם נציג של בזק שהסביר לי שעליי לשלוח אליהם טופס הצהרת יורש, תעודת זהות שלי ושל אבא שלי וכן תעודת פטירה של סבא ז"ל. הסברתי לנציג שאין בידי את התעודה הנ"ל ושאין באפשרותי להשיג תעודה זו. הוא אמר שיש אפשרות לבקשה ממשרד הפנים, אך מכיוון שלפני 20 שנה היו לוקחים ממי שנפטר את תעודות הזהות (אז לא היו מחשבים או רישומים מדוקדקים), אין לי או לאף אחד מבני משפחתי את מספר תעודת הזהות של סבי. מכיווון שכך, הנציג (שלא נעים לי להזכיר את שמו שאני דווקא זוכרת) עם האחראית שלו (שאת שמה הוא לא הזכיר) ואמר שאוכל במקרה זה לא לשלוח את התעודה אבל את שאר התעודות יהיה עליי לשלוח ולחכות לתגובה כעבור 48 שעות.

אכן שלחתי את כל הטספים בפקס וחיכיתי לתגובה של חברת בזק שלא איחרה לבוא. ביום שישי ה-11 באוגוסט התקשרה נציגה של בזק שאמרה שמלבד כל הטפסים ששלחתי חסרה תעודת הפטירה של סבא שלי. הסברתי את מה שכבר רשמתי דלעיל. להפתעתי הרבה, היא הסבירה שהנציג הנכבד עמו דיברתי רשם דברי כזב כאילו התבקשתי לשלוח את תעודת הפטירה! כמובן שלא היה ולא נברא הדבר, כיוון שזה מה שהוסבר מלכתחילה בשיחתנו ביום שלישי, אחרת לא הייתי שולחת את כל הטפסים. מלבד זאת, שמו של סבי רשום בתעודת הזהות של אבי בתור אביו... כשאמרתי זאת לנציגה, היא מצידה הסבירה שהם אינם יכולים להיות בטוחים שהוא הוא אכן אותו האיש עליו מדובר. לאחר מכן ביקשתי לדבר עם האחראית והדברים חזרו על עצמם פחות או יותר, ללא הועיל. השיחה ארכה כשעה שלמה!!!

אבי (שמסתבר לפי משרד הפנים רק הוא יכול לבקש את תעודת הפטירה) דיבר ביום ראשון 13 באוגוסט עם נציגי משרד הפנים ועם אחראים על מרשם האוכלוסין והם הסבירו שזאת פרוצדורה מאוד מסובכת ללא מספר תעודת זהות ושהוא צריך להגיש בקשות מיוחדות בכתב.

האין זו טרטור לדרוש כל זאת בשביל תעודת פטירה? מדוע נציג בזק רשם כזה דבר אחרי שהבטיח משהו אחר באופן חריג? האין זו חלמאות לחשוב שישנו עוד אדם ששמו זהה לזה של סבי ז"ל ומשום כך לדרוש תעודת פטירה למרות כל הקשיים הברורים הכרוכים בכך? האין אפשרות לפטור אותי מזה?

יש לציין שהעלות במקרה כזה של הפשרת קו היא מינימלית לעומת רכישת קו חדש. אינני מנסה "לסחוט" קו חדש, אלא לקבל את מה שמגיע לי.

מדוע חברת בזק מתעקשת על כך? אני מבקשת לקבל הסבר מנציג החברה, במיוחד מכיוון שהדבר מקשה להמשיך לקבל שירותים נוספים מחברות נוספות ועל המעבר הקרוב מאוד.

בכבוד רב,
נילי.

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
מדובר בטעות אנוש מצערת. ההנחיות ירועננו בהתאם. תגובה:
נערכה שיחה עם הלקוחה והנושא טופל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה