פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מודיעין 144 באינטרנט נושא התלונה:
ברנדס דרור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלחתי מייל לבזק על כך שמן ארוך מאוד שרות המודיעין לא מעודכן ונותן מספרים מנותקים לא מחוברים ואף מקרים בודדים של טעות במספר.
התגובה היגיע לאחר יומיים והרי לפניכם:
לקוח נכבד. אתר האינטרנט של שרות 144 עובר כבר תקופה תהליך של שדרוג משמעותי במטרה להופך אותו לחדשני וידידותי בהרבה מהאתר הקיים . עם זאת , לפני השלמת התהליך והעלאת האתר לאוויר מבקשת הנהלת בזק לבחון בקפידה את מלוא המשמעויות של מתן השרות . בזק היא חברה עסקית ששרות המידע הטלפוני שלה 144, הוא מהשירותים היעילים ביותר גם בסטנדרטים עולמיים . החברה מבקשת לפיכך , שגם השרות המשלים באינטרנט , יעמוד באותם סטנדרטים מצוינים של איכות ואמינות שרות . לשירותך בכל עת .

האם זו תשובה של חברה כמו בזק אפילו חברות הסלולר והוט נותנות שרות מדויק יותר
עוגמת נפש,עילבון,ו סוג הנזק :
עדכון מידי של אתר המודעין ולהוציא את המסרים המנות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה