מתן שירות פעם בשבוע |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני גר בישוב נוקדים אשר בגוש עציון, ואם אנו צריכים טכנאי בזק , הוא מגיע רק ביום שלישי בין השעות 8-12 או בין 12-16.
אתמול 5/9/06 התגלתה בעיה בקו ולפי פניה מהיום שלי לבזק למוקד 166 (מספר פניה- 3255) התברר שיש קצר בקו.
היום יום רביעי וזה אומר שעד יום שלישי הבא 11/9 לא יבוא אלי טכנאי, ובאותו היום אני אצטרך להפסיד יום עבודה בכדי לחכות לו, וכן אני אצטרך לבצע את כלל השיחות מהטלפון הסלולרי.
כאשר הפנתי את הבעיה לנציג , הוא אמר שבזק יכולים לא לחייב אותי על הזמן שאני לא מדבר, אבל מה לגבי הפסד יום עבודה והחזר על ביצוע שיחות המסלולרי במקום על שיחות מהטלפון הרגיל?
כפי שהבנתי- זו המדיניות בבזק - לשלוח פעם בשבוע טכנאי.
אך אני לא מבין אם המדיניות שאני יכול לקבל שירות פעם בשבוע, למה אני מחוייב כמו כל אחד שגר בעיר ויכול לקבל שירות תוך 24 שעות?
|
זימון מהיר של טכנאי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|