פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב מכירת מכשיר טלפון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה, חורי 2 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני לקוח מזה של בזק מאז ומתמיד ואת כל מכשירי הטלפון בביתינו החלטתי לרכוש בחנות בזק. בנוסף, אנו מעניקים מכישירי טלפון כמתנות לארועים ולכן מרבים לרכוש אותם, כולם בחנות בזק סטור בחיפה.

עד לפני שבועיים הקו לא היה רשום על שמי והייתי מגיע עם ייפוי כוח מלא מההורים אשר מאפשרים לי לרכוש מכשירים. בכל אותם הפעמים התייחסו אליי בחנות בצורה לא נעימה ועשו כאילו הם עושים טובה לכך שהם מוכרים לי את המכשיר.

לפני כשבועיים הגעתי לחנות והמוכר האחראי בשם אמאל, סירב למכור לי את המכשיר. כאשר שאלתי אותו מדוע הוא אמר ש"רכשת יותר מידי מכשירים". נדהם מתשובתו אני מפנה אותו לייפוי כוח שיש לי וזה כימה את המסמך אשר מכתב בידי הוריי כ"זבל וקשקוש, אני לא יכול לכבד את זה". מאוד נעלבתי מההתנהגות שלו ומהעלבון. אמרתי לו שיתקשר לביתי אם ברצונו לקבל אישור בע"פ וזה סירב. בקשתי לדבר עם אחראי והוא סירב להפנות אותי ואמר שהאחראי יהיה רק בסוף השבוע. בקשתי ממנו שיתקשר אליו והוא סירב.
אמאל דיבר בצורה לא מכובדת, הרים את קולו, העליב, פגע וסיב למכור מכשיר טלפון ללא שום סיבה מוצדקת.
לאחר מכן החליט לקום וללכת ולא רצה לדבר עימי יותר.
זאת לא הפעם הראשונה שאני זוכה ליחס קשה מצידו, גם בעבר שבקשתי להחליף פילטרים של הטלפון, לא רצה להחליף ודיבר לא יפה.
אבי ואני התקשרו לבזק, ולנציב תלונות הציבור. הם הופתעו שסירבו למכור לנו מכשיר, התנצלו מעומק הלב והבטיחו שדבר כזה לא יקרה יותר.
משחזרתי אתמול לחנות, כבר הייתי בעל הקו כדי באמת להבטיח שלא יתנהג כך יותר.
את אמאל זה לא עניין, הוא בשלו, ושמח לאידי על כך שסתם הגעתי לחנות. הוא התנהג בצורה דומה, אך הפעם התקשר לאחראי שלו שגם לא נתן אישור ואמר: "הלקוח הזה שוב פה, ההוא עם המכשיר שהתלונן, הפעם הוא רשם את השם". אמאל עדיין סירב למכור לי ושאמרתי לו כי אתלונן שוב, השיב "בשמחה, תעשה את זה".
אמאל הסביר שהמנהל בדרך לפה ולחכות. חיכיתי כ45 דקות וזה בושש להגיע. מרוב שאמאל הוצתיא אותי מריכוז, שכחתי כי בחנייה שלמתי עבור חצי שעה, זמן די מספר לרכוש מכשיר בחנות שלא היה בה תור. אולם קבלתי קנס כספי.

פניתי שוב לבזק והם לא מתייחסים אליי ברצינות. אני משלם את החשבון מזה 17 שנים בהוראת קבע בבנק, פעם אחת ללא בעיות.
רכשתי כ9 מכשירי טלפון יקרים מאוד בחנות, חלקם הגיעו ל 800-900 כ"א. מדוע אני זוכה ליחס מזלזל כזה?

זוהי עבירה קשה מצד אמאל אשר מסרב למכור ללקוח. במידה והיו מתהפכות היוצרות הוא היה קורה לזה אפליה, כיצד אני אקרא לזה?

תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיטורי העובד. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה