|
|
|
|
|
|
ברדק בבזק בינלאומי |
נושא התלונה: |
פלקסר אתי |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מס' לקוח משלם: 999057762
בקצרה, מכיוון שאין לי את הזמן להקדיש למשהו שהיה צריך להסתיים מזמן.
ב 6.03.06 שלחתי מכתב לערן קרסטל לבטל חבילת גלישה שהייתה בהקפאה.
לאחר שהמשכנו לקבל חשבוניות "התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים", פניתי ב 9.06.06 דרך אתר תלונה מס' 10033.
יש לציין לחיוב, שתוך מס' ימים התקשרו מבזק בינלאומי והודיעו שמטפלים בתלונה.
ב 9.07.06 התקשרה אביגיל מבזק בינלאומי והודיעהשהבעיה נפתרה ואקבל תשובה דרך אתר תלונה.
נכון להיום:
1. לא קבלתי תשובה לסיום הפרשה.
2. אתם ממשיכים לשלוח חשבוניות לתשלום. כאילו לא קרה דבר.
אני שואלת , מה קורה פה?
|
אבקש תשובה רק בכתב לסיום הפרשה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
לשכת דובר בזק |
שם ותפקיד: |
המקרה שייך לחברת בזק בינלאומי. |
תגובה: |
הפניית הלקוח לחברת בזק בינלאומי לברור המקרה. |
פתרון: |
|
|
|