פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש על אטימות וחוסר רגישות ללקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/09/06 צלצל הטלפון בביתי בשעות הערב ולא היה מענה בהרמת שפורפורת, למרבה הפלא מס' הטלפון הופיע על צג הזיהוי, חזרתי לאותו מספר אך היה צליל שהקו אינו מחובר. לאחר מס' שעות שוב צילצול ושוב בהרמת שפורפורת לא היה מענה והופיע אותו מס', וכך הסיוט נמשך במשך 4 ימם עד אחרי ראש השנה. במשך היום מס' פעמים, ובללה פעמיים בשעות קבועות. מצלצול לצלצול הפחד גדל, פחדתי בעיקר על ביתי שחוזרת בלילה מעבודה ובכלל על ילדי ועל עצמי.
פניתי ל- 199 שרות בזק וביקשתי עזרה אך מבלי לשמוע את הסיפור (שלמעשה זו לא הטרדה כי המס' מופיע) הם רק ענו פני למשטרה.
לאחר מס' ימים של הטרדות יום ולילה ולאחר מס' פניות למוקד שרות בזק פנה בעלי למשטרה, במשטרה אמרו שיגישו לשופט את בקשתינו כמקובל ותוך שבוע יבררו מי מטריד. אציין שבכל הפעמים הופיע אותו מס' על צג הטלפון בבית. בפעם אחרונה ביאוש רב ובפחד וסיוטים.
ביום שבעלי פנה למשטרה ניסיתי לפנות בפעם אחרונה למוקד שרות בזק אך הפעם הצגתי את עצמי כ"מטומטמת גמורה" ואמרתי לנציגה "יש לי מס' תקוע במכשיר הפון בבית אני מבקשת ממנה שתוציא לי את המספר". אפילו אני לא הבנתי מה אני שואלת , אבל הפלא ופלא הנציגה הייתה מקסימה ואמרה רגע תני לי את המס' ואבדוק למה הוא תקוע(ניסתה לעזור למסכנה שמס' טלפון תקוע במכשיר הטלפון שלה) לאחר מס' שניות שאלה אותי הנציגה (שלצערי אינני זוכרת את שמה) אם יש לי מכשיר בזק ביט שתומך בהודעת תשובתי הייתה חיובית, אך עניתי לה שאינני משתמשת במכשיר כי הוא מקולקל. מיד פתרה לי את הבעיה ואפילו התנצלה והודיעה לי ששרת של בזק שולח הודעות למכשיר הטלפון ללא שליטה בדבר וההודעות מתקבלות כצילצולים, גם הוסיפה ואמרה שהיא תנתק אותי מיד מהשרות וזה יפסיק את הצילצולים בביתי, כך עשתה וכך היה.
ואני שואלת אתכם האם מהתחלה לא יכלו לשמוע אותי אותן נציגות עוד שניה לקחת את המס' ולבדוק אם זה מס' פלילי יכלו לומר לי תפני למשטרה , בסך הכל זה היה מיטרד של בזק. אציין שהמשטרה כן התייחסה לבקשתי אך קיבלתי תשובה לאחר שבוע, זאת אומרת שהייתי אמורה להיות בסיוט עוד שבוע עד שאגיע לאותו תשובה כמו שבעצמי גיליתי.
כל הימים של ראש השנה היינו אני ובני ביתי דרוכים כל לילה וביום , לא יכולתי גם לנתק את הפון כי אני עובדת בבית חולים לכן עלי להיות מחוברת.
שרת של בזק גרם לנו עוגמת נפש בראש השנה בזק צריך לשלם על זה ובגדול.
נ ק ו ד ה

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה