פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בוטה בלקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת מעבר דירה שוכנעתי ע"י טכנאי בזק לרכוש טלפון DECT חדיש אשר החיוב יהיה דרך חשבון הטלפון. לאחר זמן קצר הפסיק הטלפון לעבוד. העברנו את המכשיר לבזקסטור. לאחר זמן רב חזר המכשיר עם הערה כי ממצאי הטכנאי שהטלפון נפל. (על הטלפון לא הייתה האפילו שריטה). לאחר דין ודברים הסכימו לתקן את המכשיר. לאחר שהמכשיר חזר מתיקון הוא לא עבד. התקשרנו לבזקסטור ושם נאמר לנו שהמכשיר תקין וצריך להטעינו 24 שעות. עשינו זאת, לא עבד. החזרנו את המכשיר חזרה לבזקסטור והסיפור התחיל מהתחלה, הטכנאי אמר שיש לו אינדיקציה שהמכשיר נפל, הסברנו לו שהמכשיר חזר מתיקון ולא הראה סימן חיים. מאז המכשיר בבזקסטור, אני משלם את עלותו כל חודש, ולא נהנה ממנו. גם תקופת האחריות "נשרפה" כולה בבזק. פניתי לתלונות הציבור של בזק לפני כחודש, אמרו שיבדקו ולא חזרו אלי.
הוגשה תלונה באתר זה (מספר 13079) בתאריך 11/9/06
כשבוע לאחר הגשת התלונה פנו אלי מחברת בזק והציעו לי לשלם 165 ש"ח עבור תיקון הטלפון. זהו מחירו היום של הטלפון כפי שנמכר חדש ! לאחר דין ודברים סוכם כי הטלפון יבדק שוב במעבדה ויראו מה ניתן לעשות. מאז ועד היום לא חזרו אלי, והחוצפה של בזק, ההתעמרות וההשפלה ממשיכה. בסוף אני - הלקוח סובל ! מבקש מצוות האתר לפרסם נושא זה בהדגשה.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר תיקון או זיכוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה