פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בשרות הקיים והעתידי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כחמש שנים שאנחנו מחוברים לADSL של בזק במהירות 1.5MB ללא בעיות מיוחדות. אבל לאחרונה (כחודשיים) החלו ניתוקים חוזרים ונישנים לפגוע באיכות הקו.

לאחר תלונה בבזק ובדיקה של נציג טכני הוסבר לי כי בשל עומס שנוצר על המרכזיה אליה אנחנו מחוברים הם לא יכולים לספק לי את השרות במהירות עבורה אני משלם והם, באופן חד צדדי הורידו לי את מהירות הקו ל 750KB וזאת מבלי ליידע אותי מראש או לזכות אותי עבור הפגיעה בשרות עבורו אני משלם!

מאחר ותקופת ההתחייבות שלי פגה בימים אלו הציבו בפני 2 אופציות:
1. להתחייב לשנה ל 750KB במחיר של 35 ש"ח לחודש (אבל אני רוצה 1.5MB)
2. לקחת את ה 750KB במחיר חודשי של 70 ש"ח ע"מ שאוכל לעבור ל 1.5MB ברגע שתתוקן התקלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על החודשיים בהם היו התנתקויות והשבוע בו הורד פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה