|
|
|
|
|
|
הבלוף המתמשך של 144 באינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
האם לא הגיעה העת שדוברי בזק יפסיקו לספר לנו שהם משדרגים את אתר 144. לא יתכן שיש מישהו שעדיין מאמין להם שלוקח להם כמה שנים לעדכן את האתר. אפילו חברות שהינן בסדר גודל של פרומיל מחברת בזק, משפרות ומעדכנות את אתריהן תוך מספר ימים ולכל היותר מספר חודשים. ברור ומובן מאליו שאי עדכון האתר נובע מרצונה של בזק לגבות את דמי השירות הטלפוני של 144.
אשמח אם דובר בזק יציין בדיוק ממתי האתר אינו מעודכן ומה בדיוק עשו מאז.
כמו כן, מן הראוי שכלל הצרכנים יצרפו תלונותיהם כדי שבזק תיווכח שאיננו כל כך מטומטמים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
לשכת דובר בזק |
שם ותפקיד: |
בשבועות הקרובים עומד לעלות אתר האינטרנט החדש של בזק ידידותי ומאובטח |
תגובה: |
כאשר יעלה האתר נודיע באמצעי התקשורת |
פתרון: |
|
|
|