פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הלקוחות של חברת בזק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשעה התקשרתי למוקד 199 של חברת בזק במטרה לתקן טעות שבוצעה בחשבון הטלפון החודשי שלי. ענה לי בחור בשם רונן מחטיבת ירושלים. הסברתי את הבעיה והתגובה הראשונית שלו היתה "אינך בעלת הקו ולכן אינך יכולה לשדרג". הסברתי שאין ברצוני לשדרג - את זה כבר עשיתי לפני חודשיים, אלא שבטעות חוייבתי על סכום גבוה מהסכום עליו סיכמתי בשעת השדרוג. הוא חזר על המשפט שאין אני בעלת הקו, ורק בפעם השלישית של אותו הסבר - הבין את הבעיה. הוא שם אותי על המתנה של 7!!! דקות, שבסופה החזיר אותי לקו אך עדיין לא שוחח איתי. כעבור עוד כשתי דקות, שאלתי אם הוא עדיין על הקו. התשובה היתה "כן, ואני מבצע את הפניות בזמן שאת צועקת כמו מטורפת". מרוב הלם שאולי לא שמעתי נכון, שאלתי אותו "מה???" הוא אמר לי שקשה לו לדבר איתי כשאני כועסת. אמרתי שאני לא כועסת, אולי הייתי קצת קצרת סבלנות מכיוון שהוא לא הבין את דברי ומכיוון שלאחרונה אני מבלה הרבה זמן בשיחות עם בזק על הקו, אבל שבוודאי שלא צעקתי ובטח שלא כמו מטורפת, ושאני לא מוכנה בשום פנים ואופן שהוא ידבר אלי ככה. תשובתו היתה - אני לא מוכן שאת תדברי אלי ככה ולכן אני אדר אליך איך שתרצי. בשלב הזה דרשתי שיעביר אותי למנהל, תשובתו היתה שאין מנהל במשמרת. אמרתי לו שזה לא נשמע לי הגיוני ושיעביר ואתי מיד לאחראי. הוא אמר שמכיוון שאני קוראת לו שקרן - שכמובן לא אמרתי, הוא מנתק את השיחה. דרשתי שיתן לי את פרטיו על מנת שאוכל להתלונן עליו, הוא רק הסכים להגיד ששמו רונן מחטיבת ירושלים , והקפיץ את השיחה שלי - העביר אותי חזרה להמתנה. מיותר לציין שבשלב הזה כבר באמת כעסתי. ענתה לי נציגת שירות אחרת , הסברתי את הבעיה, הסברתי כי אני רותחת מכעס וכי אני דורשת לדבר עם מנהל. היא אמרה שאין מנהל בשעה כזו וכי יחזור אלי מנהל תוך 24 שעות. אין זה מקובל על הדעת לחלוטין שבחברה גדולה כמו בזק יהיו נציגי שירות שמדברים ככה ללקוחות, ולא יתכן שאין מנהל - ואני חייבת לציין שמשום מה אף פעם אין מנהל בבזק כשרוצים לדבר עם אחד - ושהמנהלים לעולם לא חוזרים אל הלקוחות. כעת אני בבעיה - אני גם מחויבת יותר משאני אמורה לשלם, וגם אף אחד בבזק לא מוכן לטפל בעניין. אני רותחת מכעס כעת על חברת בזק, על הזלזול שהם מפגינים בלקוחותיהם. אני לא מוכנה להסדיר את החשבון עד שיחזור אלי גורם אחראי ויטפל בבעיה.
כספי, עוגמת נפש, סוג הנזק :
תיקון הבעיה הכספית, והתנצלות תהיה נחמדה! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוחה נמצא כי הנושא טופל ע"י אחראית ממוקד 199. תגובה:
הלקוחה פוצתה וכן זוכתה על החיוב השגוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה