פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: טעות שנתגלתה ע"י חברת בזק ו"גולגלה" על הלקוח שנתיים אחרי. נושא התלונה:
אליקים דרור שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
כללי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
23.1.2007

לכבוד:
צוות אתר האינטרנט "תלונה"

הנדון: טעות שנתגלתה ע"י חברת בזק ו"גולגלה" על הלקוח שנתיים אחרי.

שלום רב!
שמי דרור אליקים, בעליה של חברת "תרבות הבידור" (WWW.TARBUT-HABIDUR.CO.IL) הפועלת מזה 14 שנה בתחומי הבידור, הפקות אירועים, הפקות מוסיקה ווידאו.
בשנת 2005 החלטתי לשדרג את השרות הטלפוני אותו אנו מעניקים ללקוחותינו ולהוסיף את שרות "1-700" של בזק.
נפגשתי עם נציג עסקי של חברת בזק שהציע לי להשתמש בשרות "1-599" שהוא אמנם שרות נתב שיחות, אך המספר של השרות גם כן כלל-ארצי ומשתלם יותר מ "1-700".
כך עשיתי.
כנראה שנתב השיחות פועל ומחוייב ע"פ מספר הדקות אותן אני מבקש לצורך ההקלטה של תוכן נתב השיחות, אך בפועל, איני משתמש כלל בנתב, אף פעם לא השתמשתי בו, אני רשום בשרות רק לצורך שימוש במספר כלל-ארצי משלי, המוזל יותר ממספר כלל-ארצי ללא נתב.
ז"א, שאין לי צורך כלל בזמן הקלטה של תוכן הנתב ומשום שהמינימום לחיוב הוא 2 דקות – אזי ברור שאין לי צורך בכל זמן אחר מעבר למינימום המוצע לי.

לאחר מספר חודשים, ע"פ רישומי חברת בזק (9.10.2005), הוצע לי שינוי "חבילה" או שינו מספר הדקות להקלטת תוכן הנתב מ-2 דקות ל-10 דקות!!!
אינני מבין למה ואיך, אך לדבריהם אכן העלתי את כמות הדקות ל-10, בתוספת תשלום.

בחשבון בזק האחרון, מספר 20373541 מיום 1.1.2007, קיבלתי לפתע פקודת תשלום (בהו"ק) ע"ס 1765 ₪. סכום הגבוה בכ –1000 ₪ מן החשבונות הממוצעים הקודמים שלי.

התקשרנו לחברת בזק ע"מ לברר את פשר הסכום הגבוה ולאחר שעברנו מאחת לשנייה במשך זמן רב והמתנות רבות, ונציגות שאינן יודעות להסביר את פשר החשבון, הגענו לבסוף למפקחת שהסבירה לנו שחברת בזק טעתה ושכחה לחייב אותנו משנת 2005 בגין ההפרש בין החיוב עבור 2 דקות נתב לחיוב בגין 10 דקות נתב ולכן, ללא הודעה מוקדמת, "תקנו הטעות" וחייבו אותנו לשלם רטרואקטיבית בגין כל התקופה ההיא את ההפרשים שמסתכמים ב-1002 ₪ .

פנינו למחלקת תלונות הציבור ולכל הדרגים האפשריים כדי לפתור את הסוגיה המעניינת החדשה ונתקלנו באטימות שאין כמותה (כמעט) שבסופה אושר לנו לחלק את ה"חוב" לשישה תשלומים, אך לא לבטלו ולא להפחית ממנו בגין הזמן שחלף ובגין טעותם.

הנקודה המרכזית היא כזו: אם הייתי מקבל את חשבון הטלפון במועד, בשנת 2005, ומגלה שחויבתי בגין 10 דקות נתב, תהיה הסיבה אשר תהיה, ועלי לשלם תוספת של כ-60 ₪ על "שרות" בו איני משתמש ואין לי צורך בו – מיד הייתי מתקשר לחברת בזק, בודק את מהות החיוב ומבקש לבטלו ולהשיב אותי ל"מסלול" המינימלי של 2 דקות.
מאחר ולא קיבלתי כל מסמך ו\או כל דו"ח ו\או כל מידע ו\או כל עדכון לגבי השינוי – לא ידעתי כלל על קיומו!
ז"א, שאפילו אם הייתי משלם את 60 השקלים הנוספים בחודש שלאחר ה"שדרוג" – לא הייתי ממשיך לשלם אותם מרגע שידעתי עליהם, יעלה שינוי נוסף ככל שיעלה.

צוות "תלונה" הנכבדים, מקווה אני שאולי בידכם נמצא הכוח לקבל תשובה הגיונית ומקובלת מחברת בזק והיחס שאתם תקבלו מהחברה המונופוליסטית יהיה בוודאי שונה מיחסם ל"אחד האדם" מן השורה...



להלן שמות נציגי השרות בחברת בזק, מהרגע בו הבנו שאנו מטורטרים ומוטב לתעד ולשמור פרטים רבים ככל האפשר, עמם דיברנו מרגע קבלת החשבון ועד היום:

הפרש התאריכים בין השמות השונים נובע מזמן ההמתנה שלנו לתגובותיהם, כפי שהובטח לנו, שיחזרו אלינו עם הסברים.

בשרות 199 –
יפית ב- 9.1.2007
אושרה ב- 10.1.2007
עינת ב- 15.1.2007

בפיקוח –
יפה ב- 15.1.2007

בתלונות הציבור –
דבי ב- 16.1.2007
ועד היום.
נכון להיום, אנו ממתינים לתשובתה הסופית של דבי לגבי פריסת ה"חוב" לתשלומים, וזאת מאחר שגם היא אמרה שאין מה לדבר על הפחתה במחיר, זיכוי או ביטול, כפי שלדעת כל ראוי שייעשה.


בכבוד רב,

דרור אליקים
ועגמת נפש סוג הנזק :
ביטול התשלום עבור כל התקופה למעט החודש הראשון. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה