פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו טלפון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חלוצי התעשייה 6, מפרץ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לנו יש קו טלפון מס' 04-8438453 מעל ל- 15 שנים בביתינו שברח' הציונות 29 שבקרית-אתא. לפני כשנה וחצי אשה שפגשה את אשתי במקרה ושמה ל.א. לקחה את פרטי אשתי בעורמה והזמינה קו טלפון לדירתה ששנמצאת ברח' הציונות 9 בק. אתא. בשם שנה ורבע היא צברה חוב ב"בזק" בסך של 3,200 ש"ח. למרות שהתרענו והתלוננו במשך כל התקופה הזאת בפני הגב' מרים מנהלת חברת בזק במפרץ חיפה, מנהלת פניות הציבור של "בזק" במחוז חיפה ועשרות פעמים בפני מוקדניות 199 במשך לפחות שנה ואף הגשנו תלונה במשטרה כנגד ל.א. (ואת עותק התלונה מסרתי לידי הגב' מרים מנהלת בזק במפרץ חיפה) ממשיכה "בזק" לבקש מאיתנו את תשלום החוב שיצרה ל.א. והחברה המשיכה וממשיכה להתעמר בנו כשהיא הצמידה את חובה של ל.א. אלינו וניתקה את הטלפון שלנו לפני כחודשיים וחצי. עד היום לא קיבלנו שום אישור מ"בזק" על תלונותינו ואפילו לא מכתב המאשר את הגשת העתק התלונה לידי גב' מרים מנהלת "בזק" במפרץ חיפה. לפני כחודש הגשתי תביעה לפיצוי ל"בזק" בעקבות ההתנכלות וההטרדה המתמשכת והסבל הרב שהיא גרמה לנו, גם לדרישת הפיצוי החברה לא הגיבה עד לרגע זה. זהו היחס המתעלם והמזלזל שאנחנו מקבלים מחברת "בזק" בתור לקוחות ותיקים.
התנכלות והטרדה מתמשכת סוג הנזק :
תשלום פיצוי ע"י "בזק" בעקבות התנכלות והטרדה מתמשכת והסבל הרב שגרמה לנו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה