טיפול לקוי של בזק בפנייתי, וחיוב שגוי עבור מודם |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים החלטתי להתנתק משירותי האינטרנט של בזק. לאחר שיחות רבות עם השירות, בזק קיבלה את בקשת הניתוק, אך הודיעה לי כי עליי להחזיר את המודם שברשותי לחברה.
הבעיה היא, שבעת הצטרפותי למסלול ADSL לפני כארבע שנים, בחרתי להצטרף למסלול שבו שילמתי על המודם במשך שנה, ואז הוא עבר לרשותי (את המסלול הזה הציע לי נציג בזק שצירף אותי לשרותי האינטרנט).
כשהתקשרתי לבזק לבדוק למה אני צריך לשלם על המודם, נאמר לי שהייתי במסלול שבו המודם הושאל לי בלבד (חכירה).
לאחר מכן פניתי מספר פעמים למוקד השירות וביקשתי לראות את המסמכים עליהם אני חתום, ששם רשום שהמודם סופק לי בחכירה.
בזק לא ענו לפניותיי, לא חזרו אליי עם תשובה טלפונית למרות שהבטיחו,
ורק שלחו לי מכתבים בהם שוב צויין שהמודם סופק לי בחכירה ועליי להחזירו.
בחשבון הקודם הופיע חיוב על סך 475 ש"ח, בגין המודם.
אני דורש שבזק יתייחסו לפניותיי, ויראו לי מסמכים עליהם חתמתי שאני מתחייב להחזיר את המודם. אם מסמכים אלה לא ימצאו, אני מבקש לבטל באופן מיידי את החיוב.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לענות לפנייתי, ולבטל את החיוב. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|