פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תאריך חיוב החשבון נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו משלמים קבוע ריבית על תשלום החשבון כיוון שבזק טוענים שלא ניתן לשנות תאריך חיוב ואנחנו לא יכולים לשלם את החשבון לפני המשכורת שנכנסת ב - 10 לכול חודש. פנינו לבזק מספר פעמים אך זה לא שינה דבר. כל חודש אנחנו משלמים ב - 11 לחודש את החשבון ומקבלים מכתב הזהרה יומיים לאחר מכן. מרגיז שאין התחשבות ורצון לבוא ולעזור ללקוח על מנת שלא יהיו חיובי ריבית לחינם ועל מנת שלא יהיו מכתבי הזהרה ועל מנת שהלקוח יהיה מרוצה. לטיפולכם.הקו הוא על שמו של אבי המתגורר בעיר אחרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שינוי תאריך החיוב ל 10 של כל חודש פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בדקנו, חשבונות הטלפון נשלחים על פי המרכזת אליו שייך הלקוח ועם כל הרצון הטוב לא ניתן להפריד את חשבונות הטלפון. תגובה:
הפתרון הטוב ביותר ללקוחה הוא לעשות הוראת קבע בכרטיס אשראי ואז החשבון משולם חודש מאוחר יותר, או במקביל ניתן לראות את הוצאות התקשורת בטלפון של בזק בשירות בזקביל www.bezeqbill.co.il (השירות בחינם) ולדעת מראש מה יהיה החיוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה