פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
144 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
דובר בזק לא דובר אמת.
לידיעת כל הגולשים.
ברשותי התכתבות על הנושא מלפני כשנה וחצי. פניתי לנציב תלונות משרד התקשורת
ולאחר מספר התכתבויות הצדיק אותי גם אז קיבלתי תשובה דומה מהבזק.
לדעתי הם לא פועלים לשדרוג . מעניין שלגבות כספים הם ב ON LINE . הרי הקובץ המעודכן קיים במחלקת הגביה !
מה שמעניין הוא שבכל חודש יש מעל מיליון וחצי (!) כניסות לאתר זה . איזה מנגנון היה צריך בזק להקים לו היה נדרש לענות לכמות כזאת של שיחות.
הקובץ הקיים עליו ניתן השירות כיום מכיל אנשים שנפטרו , יורדים , נשים שנישאו ושינו את שם משפחתן אזרחים ששינו את כתובת מגוריהם וכד' .
נראה לי שחברת הבזק חושבת שלא רק שמגיע לנו שירות גרוע אלא שבנוסף לכך אנחנו מטומטמים .

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
אתר האינטרנט של שרות 144 עובר כבר תקופה תהליך של שדרוג משמעותי במטרה להפוך אותו לחדשני וידידותי בהרבה מהאתר הקיים. עם זאת, לפני השלמת התהליך והעלאת האתר לאוויר - מבקשת הנהלת בזק לבחון בקפידה את מלוא המשמעויות של מתן השרות. בזק היא חברה עסקית ששרות המידע הטלפוני שלה, 144, הוא מהשירותים היעילים ביותר גם בסטנדרטים עולמיים. החברה מבקשת לוודא לפיכך, שגם השרות המשלים באינטרנט, יעמוד באותם סטנדרטים מצויינים של איכות ואמינות שרות. : תגובה:
לפני השלמת התהליך והעלאת האתר לאוויר - מבקשת הנהלת בזק לבחון בקפידה את מלוא המשמעויות של מתן השרות,שגם השרות המשלים באינטרנט, יעמוד באותם סטנדרטים מצויינים של איכות ואמינות שרות פתרון:

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה