פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר טלפון נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הצבי 15 י-ם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב"ה, ‏י"ב תשרי תשס"ח
‏24/09/2007
לכבוד:
חברת "בזק"
מח' פניות לקוחות
מרכז עזריאלי 2
ת.ד. 62083
תל אביב 61620

שלום רב,

הנדון : רכישת טלפון מחנותכם "בזק סטור"

בתאריך 30.5.07 החליט אחי המסור להפתיע אותי ולקנות לי מתנה טלפון נייד חדש.
אחי ניגש לחנות "בזק סטור" ברח' הצבי 15 בירושלים ולאחר בירור עם איש המכירות במקום שוכנע אחי לרכוש טלפון נייד מתוצרת חברת "יורוקום" מדגם DECT.

מיד לאחר ההטענה התברר כי הטלפון לא מטעין ולא ניתן לשוחח בו. אדגיש שמכשירי טלפונים אחרים עבדו על הקו שלי.

אחי ניגש לחנות בזק סטור ולאחר כבוד הוחלף המכשיר במכשיר זהה.

גם לאחר הטענת מכשיר זה המכשיר לא נטען ולא שמעו בו כלום.

כשניגשנו לחנות בזק סטור . ביקשנו להחליף את המכשיר לדגם אחר גם אם הדבר כרוך בתשלום נוסף אך התעקשו שלא ניתן להחליף את הטלפון ושלחו אותו לאחר כבוד לתיקון בחברת יורוקום.

המכשיר חזר מתיקון וגם הפעם לא הטעין! ניגשתי אישית לחנות בזק סטור אותה לא ניתן לתפוס בכל שעות היום, ורק לאחר שהשמעתי טענותי בצעקות טרחו וקראו לגב' ליאורה מנהלת החנות.

גב' ליאורה הסבירה שלא ניתן להחליף את הטלפון והעבירה את הטלפון שוב לתיקון!

הטלפון חזר אלי ושוב אין הוא מטעין כראוי (ההטענה נגמרת אחרי דקות ספורות) וכל מי שמשוחח עמי (מכל חלקי הארץ וגם מארה"ב) לא שומע אותי, כך ששוב אין באפשרותי להשתמש בטלפון.

אבקש מחברת בזק להחזיר לי את כספי לאלתר, ולא אאלץ לפנות לערכאות משפטיות!

תודה,
ורד שלום
שד' המאירי 14
ירושלים
טל. 050-9717081 (כרגע ניתן להשיגני רק בנייד, כיון שאין לי מכשיר נייח תקין!)

רצ"ב : אישורי הקניה והתיקון

העתק : "תלונה" ערוץ 2 (תיראו איזה בירוקרטיה כשצריך להחליף טלפון בזק)
עתון מקור ראשון-מדור צרכנות


כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה