פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון הונאה והעלאת פרטים במרמה לחיוב הוראת קבע נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפי אסמכתא של בזק (מספר 39570130)
במהלך חודש אוגוסט קיבלתי את חשבון הטלפון , אך הנ"ל לא היה לתשלום אלא לחיוה בהוראת קבע לחשבון הבנק שלי (חיוב שכזה דורש מילוי פרטים שלי וחתימה בכתב יד שלי והפנייה לסניף הבנק), התקשרתי לבזק ולא ידעו לתת לי תשובה מי העלה את החיוב, הוריתי להם לעצור את התהליך מיידית ולשלוח לי חשבון לתשלום ידני עפ"י בחירתי, במקביל דרשתי לפתוח בחקירה ולעדכן אותי.
ממועד זה עד 5.9.05 פניתי מספר פעמים ל-199 אך הם טענו שאני מלאתי טפסים ושהבנק שלח אליהם את דרישת הו"ק הנ"ל, משלא הסכימו להעביר אותי לבעל סמכות, פניתי לפניות הציבור של בזק בדבר התלונה על נסיון הונאה וזיוף מסמך בשמי.
כל המכתבים שנעניתי עד כה היו בדבר הפעולה שביטלתי את הו"ק ביוזמתי אך בסירוב מוחלט לפתוח בחקירה ומתן פתרון למניעת הישנות מקרים שכאלו.
משנתקלתי בסירוב לדרישתי והובטח לי כי אקבל מענה, המתנתי 45 יום והריני פונה לעזרת האתר .
עלי לציין כי במקביל לפניותי בצעתי בדיקה מצידי:
1.לא אני או רעייתי ביקשנו אי פעם הו"ק בחשבונות בזק.
2.בבנק לאומי לא הועברה רשימה חתומה של לקוחות מהסניף שלי או כל סניף אחר ולא החלו בתהליך לחיוב עתידי בהו"ק עבור בזק.
3. לא הוגש שום מסמך או מכתב בשם דומה לשלי או חשבון דומה לחברת בזק
4. לא בוצעה שום פנייה של בזק לבנק בשמי או מסמכים בשמי.
5.נטען ע"י מוקדניות 199 כי מצוי בידיהם מסמך בו אני מעוניין בהו"ק.
6. לדאבוני,נתקלתי במעשה מרמה זהה בגוף ציבורי גדול בו אני עובד : עובד יוצר חשבון פקטיבי או משתמש בחשבון קיים, וביצירת הוראת קבע מזוייפת מצליח לחדור לחשבונות של לקוחות פעילים ולהעביר סכומי כסף לחשבון ולזכות חשבון זה כטעות....
דרשתי ואני דורש כי מחלקת בטחון תפעל ותאתר את הנדרש ובמידת הצורך תפעל מול משטרת ישראל מאחר ומדובר פה (גם לאור חוסר שיתוף הפעולה המודגש של נציגי בזק)בנסיון הונאה וחדירה לחשבון הבנק שלי
עוגמת נפש סוג הנזק :
מיצוי חקירה וטיפול בתלונה ובגורמים הפליליים עד תום פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
לאחר בדיקה חוזרת בתלונה נמצא כי התשובה שקיבל הלקוח הינה נכונה. על פי הרשום בבזק אכן בחודש 8/05 דווחה הוראת קבע על גבי קו הטלפון שלך ולפי הרישומים שבידינו – בהתאם לבקשת הלקוח, ובאותו מעמד גם קיבלנו את פרטי החשבון .

כאשר הלקוח מאיתנו לבטל פעולה זו , ביטלנו אותה מיידית והמשכנו לשלוח את חשבונות הטלפון השוטפים לתשלום והפסקנו לחייב באמצעות ההודאה..



יודגש כי בשום מקרה ואופן אין המדובר בניסיון להונאה כזו או אחרת , כפי שהינך מנסה לייחס לנו במכתבך ע"י חברת בזק או מי מטעמה.






תגובה:
אין לנו כל דרך לבצע הוראה קבע לא באמצעות הלקוח, אין ל נו מידע על חשבונות הבנקים של הלקוחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה