פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי משלוח טופס ריכוז שלומים שנתי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כצרכן מסודר אני שומר אצלי את כל החשבוניות ששלמתי עבור החברות השונות. אני נוהג כך הן לגבי החשבון הביתי, וכמובן גם בכל הנוגע לגבי העסק שברשותי.
פניתי כבר לחב' בזק כמה וכמה פעמים בבקשה כי ישלחו לצרכנים בסוף השנה פירוט פעולות שנתי שיכלול את כל החשבונות והתשלומים שבוצעו במשך כל השנה. מעין טופס 106 שיפתור את כל הבעיות ויאפשר לי לרוקן את המגרה ולא להחזיק ברשותי מסמכים רבים שעליהם אצטרך לנהל מעקב. אולם כל הפניות לבזק נדחו. בחברה לא מוכנים לשלוח את הדו"ח המבוקש שבכדי לבצעו יש צורך רק בהקשתלבזק סיבה מיוחדת שבגינה אין הם מעוניינים לשלוח את הפירוט המבוקש לכל הצרכנים, או שמדובר בעצלות במקרה הטוב או אי התחשבות גרידא?
לבזק פתרונים.
לשלוח אחת לשנה טופס ריכוז תשלומים לצרכנים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
נשלח מענה מורחב ללקוח תגובה:
נשלח מענה ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה