פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ארוכה וזלזול בשירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב-8.10.07 הזמנו קו בזק לביתנו, לאחר המתנה ארוכה – למעלה משבועיים, ביום שישי, 26.10.07, התקינו לנו את הקו. יש לציין, שהובטח לנו שהטכנאי יבוא ביום חמישי ונאלצנו לחכות יום שלם בבית לטכנאי אך הוא לא הגיע באותו היום.
רצינו לפתוח את הקו לאינטרנט מהיר- ADSL, אולם חברת yes דרכם אנו רוצים להתחבר לא יכלה לפתוח קריאה ב"בזק" ללא מס' טלפון.
הטכנאי שהגיע להתקין את הקו, סירב לפתוח את הקו לאינטרנט מהיר ללא קבלת הזמנה ב"בזק" וכן סירב להמתין לקבלת הזמנה זו.
ביום ההתקנה, 26.10.07 הגשנו בקשה לפתיחת הקו ל- .ADSL
אולם כשהתקשרנו לברר מה קורה עם החיבור לאינטרנט נאמר לנו שטכנאי יגיע רק ב-7.11.07. איננו מבינים מדוע צריך לחכות למעלה מעשרה ימים בכדי לקבל שירות טריוויאלי מעין זה בנוסף לשבועיים וחצי שחיכנו עד להתקנת הקו?
גם הסיבה הבטחונית, בה חברת "בזק" נתלית, אינה מוצדקת בכדי לגרום לעיכוב כל כך גדול במתן שירות בסיסי, במתן שירות הולם ויעיל.
אנו מבינים שבמידה והיינו גרים במקום אחר, היינו עכשיו כבר מחוברים לאינטרנט, אולם עקב מקום מגורינו, ב"בזק" מפלים אותנו לרעה.

בתקווה לקבלת פתרון מהיר יותר ויעיל.
ו סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה