פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בהתקשרות לאינטרנט, התנתקויות פתאומיות,איטיות בגלישה ושרות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במשך החודשיים האחרונים אנו סובלים מבעיות ותקלות חוזרות ונשנות בגלישה באינטרנט. אנו מחוברים בתשתית של בזק במהירות 2M, אך למעשה בחודשיים האחרונים הגלישה היא איטית ביותר בדיוק כמו החיבור ל 750K!!!
בנוסף - האינטרנט מתנתק בפתאומיות, והגישה לאתרים והגלישה באינטרנט היא כבר בלתי אפשרית ובלתי נסבלת!!!!

ביצענו פניות רבות בנושא למוקד 199 - בשירות הלקוחות ובתמיכה הטכנית - אך כל הפניות היו לשווא!!!! אף נציג לא הצליח לעזור לנו, נציג אחד שענה לנו ואמר "רק רגע" העביר אותנו שוב לצליל ההמתנה והגענו לנציג אחר שלא ידע כלל בה מדובר, אותו נציג, יעקב משיח, במשך חצי שעה לא הצליח לעזור לנו ולא הסכים לתת לנו לדבר עם האחראי עליו ובנוסף לא היה מוכן לשלוח לנו טכנאי בטענה שהבעיה היא בספק שלנו (במקביל דיברתי עם הספק 014 - ולא היה להם שום בעיה)! ובשביל לסיים איתנו את השיחה הוא אמר שהוא "רשם לנו טכנאי" בעוד שהוא לא ביצע זאת בכלל (וזאת לאחר בירור עם נציג שלישי), אני מודה שהטונים עלו במהלך השיחה - אך זה לא היה מוצדק בסוף לנתק לנו את השיחה בפרצוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לאחר הניתוק שוב עברנו את ההמתנה - במטרה לדבר עם אותו נציג שלישי.

כבר שלחו לנו טכנאי שהחליף את המודם אך גם זה לשווא! אנחנו ממשיכים לסבול מאותן הבעיות, וממשיכים לשלם את מיטב כספינו כאילו כלום לא קורה!

אנחנו פשוט כבר מיואשים ורוצים להתנתק מהתשתית של בזק !!!

אנחנו נודה לכם על עזרתכם בנושא, כי הסיפור לא נגמר...

משפחה מאוכזבת.
כספי, עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי כספי וניתוק התשתית ללא חיוב דמי יציאה מוקדמים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה