פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עד היום לא קיבלנו אישור שהחזרנו את המודם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני החזרתי את המודם הכחול שלי שקבלתי מבזק לבזק סטור בירושלים שהייתה להם בעיה במחשבים והם הבטיחו לי לשלוח לי מכתב שהחזרתי להם את המודם.
עד היום טרם קיבלנו את המכתב למרות שהתקשרנו 11 פעמים לשרות הלקוחות שלהם ובקשנו. כל פעם הם הבטיחו שהם ישלחו ועד היום טרם שלחו. מדובר בסיפור של שנה וקצת...
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח פנה פעמיים אל מוקדי השירות ע"מ לקבל אישור.
המכתבים נשלחו אליו בכל פעם שפנה
תגובה:
נשלח אישור על החזרת ציוד למען המופיע במערכות בזק למשלוח מכתבים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה