פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלת אינטרנט בביתי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כבר למעלה משלושה שבועות אני ללא אינטרנט.
כאשר הגיע אליי הטכנאי בפעם הראשונה לאחר יומיים הוא אמר שאין לי אינטרנט כיוון שהכבל בין הבית שלי לפילר של בזק לא תקין.
לאחר כשבוע סעבת מצד בזק הגיע הקבלן והחליף את הכבל.
גם לאחר החלפת הכבל לא היה לי אינטרנט בבית.
לאחר שהגיע אליי הטכנאי הוא אמר שאין אינטרנט בגלל שהקווים בתוך הבית לא תקינים וצריך לבצע חיווט מחדש ושכבר יצרו איתי קשר ובינתיים הוא יכול חבר לי את האינטרנט רק אם הוא ינתק את כל הבית מקו בזק ומשירות האזעקה.
כרגע אני כבר יותר משבוע ללא קו בזק וללא שירות אזעקה עד שיגיע הטכנאי.
ניסיתי ליצור קשר עם בזק במשך כל השבוע השני אך כל שיחת טלפון עונה לי נציג אחר ונותן לי תירוץ אחר, כמו כן שואלים אותי כל מיני שאלות לא קשורות כמו מה עברת דירה? וכו.
כל פעם שנציג עונה הוא אומר לי שהטנאי יגיע מחר וייצור איתי קשר.
המחר הזה נמשך כבר כשלושה שבועות ואף אחד לא יוצר איתי קשר אלא רק אני יוצר קשר עם שירות 166.
כמו כן אני מבקש לדבר עם מנהל והוא אומר לי שאין ביכולתו לעזור לי ואם אני רוצה להתלונן אני יכול לפנות לפניות הציבור.

עוגמת נפש סוג הנזק :
סידור קו האינטרנט במהרה + זיכוי על התקופה ועל עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה