פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור אינטרנט לאדם מבוגר ללא מחשב בכלל! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אבא שלי הינו אדם בן 74 שמעולם לא נגע במחשב.
ב 09.2005 עשה מנוי ל YES. הוא קיבל הטבה - שירות אינטרנט חינם לשנה. אבי מעולם לא קיבל שירות אינטרנט, לא לקח מודם, כאמור - אין לו בכלל מחשב. למעשה, לא מימש את "ההטבה". למרבה החוצפה, מחויב אבא שלי על שירותי אינטרנט החל מ 09.2006 . בהמון נסיונות בירור מצידי שנעשו עם בזק עם - אוסנת, אושרת, נטלי , הנציגה הבכירה מור, המנהלת מירב ועוד כמה שלא זוכרת את שמם - הודיעו לי כי למרות
שאישרו שאכן לא נאסף מודם ולא ניתנו שום שירותי אינטרנט מעולם - עלינו לשלם את הכסף. אין לי מושג באיזו זכות אתם גובים כסף עבור שירות שלא ניתן מעולם ????????????????????????????
בהמשך לנסיונותי הנואשים לטפל בענין הודיעה לי מירב הנציגה הבכירה אליה הופניתי , שאם אביא אישור רפואי כי אבי אדם חולה שנמצא בבית אבות אז הם ישקלו מה לעשות בהמשך ואולי יתחשבו בנו.
מה זה קשור מצבו הרפואי של אבי, שאכן עקב הידרדרות רפואית אינו גר בכלל בביתו אלא במוסד, לענין שאתם גובים כסף שלא כחוק עבור שירות שלא ניתן מעולם.
זהו ניסיון אחרון מצידי לתת לכם לטפל באירוע המביש הזה, להפסיק כבר את החיובים הלא חוקיים האלה ולהחזיר מיידית את כל הכספים שכבר גביתם!!!

פרטי אבי - חיים רון. תז - 042283036, כתובתו - ויצמן 24 גבעתיים. מספר טלפון - 7324776. היות ואבי לא במצב של לתקשר עם הסביבה - אתם מוזמנים ליצור קשר איתי.
בזבוז זמן, עוגמת נפש !!!!!!! סוג הנזק :
החזרת כל הכספים שניגבו מיידית והפסקת המשך הגביה!!!!! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות לקוחות שם ותפקיד:
השירות הוזמן במסגרת מבצע הצטרפות של חברת YES בשנת 2005.
הנושא הובא לידיעת הפונה טלפונית, ע"מ לבצע ברור מול חברת YES
יחד עם זאת, מתוך אמון בדברי הפונה, הוחלט לזכותה על החיובים שנגבו ע"י בזק.
תגובה:
מתוך אמון בדברי הפונה, הוחלט לזכותה על החיובים שנגבו ע"י בזק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה