פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מהיר של בזק נושא התלונה:
מייקון בוריס שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמספר חודשים רכשתי תשתית של אינטרנט מהיר במהירות של 2.5 מגה בחודש הראשון נהנתי מהמהירות אך במהרה התחילו השיבוישים והמהירות צנחה דרסטית.
לאחר פנייתי בנושא שלחו אליי טכנאי שבעקבות אותו הביקור החליט להוריד לי את המהירות ל 1.5 כמובן שלא הייתה לי ברירה והמשכתי לשלם לספק הנטוויזן שאילו אני מחובר לפי המחיר של חבילת הגלישה במהירות 2.5 מגה.
בנוסף לכל אמרו לי שיטפלו בנושא וינסו לאתר את השיבושים באיזור מגורי אך בינתיים גם הגלישה במהירות 1.5 מגה לא ממש מרשימה ואני סובל מהרבה שיבושים ניתוקים מתמידים ומהירות איטית (עברה כבר חצי שנה).
האם חברה שרוצה לזכות באימון הלקוח טומנת את ראשה בחול ומעדיפה להתעלם מהבעיה?
האם אני כלקוח של בזק צריך לשקול אלטרנטיבה חילופית שתאפשר לי להנות מגלישה איכותית?
אנו נמצאים במאה ה21 והאינטרנט תופס מקום חשוב בחיינו ולכן אבקש בפעם הנוספת לטפל בנושא כל עוד אני עדיין הלקוח שלכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה