פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
במקום לתקן את התקלה בוצע מעקף - שקע מקצר נותק במקום תיקונו נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לאחר יומיים ללא קו בכל הבית (לא טלפון ולא אינטרנט), הגיע הבוקר טכנאי (נחשון. נחמד. באמת נחמד) שתיאם את הזמן בעצמו (ואפילו הקדים מעט לבקשתי). לאחר בדיקת השקעים בבית אמר הטכנאי כי אחד השקעים (דווקא זה בסלון) מקצר.
התיקון שביצע הטכנאי היה ניתוק השקע המקצר (לא תיקונו אלא ניתוקו לגמרי), והכריז שכעת קו הטלפון תקין (ואכן כך - בדיקת מכשיר הטלפון הראתה שיש קו בבית למעט השקע המקצר שנותק).
שאלתי "למה לא מתוקן השקע שגורם לקצר ?".
הטכנאי טען שמשימתו היתה להשמיש את קו הטלפון בבית וזה מה שהוא עשה.
אם אני רוצה שהשקע המקצר יתוקן, עלי לפתוח קריאה חדשה שהינה בתשלום, והלך.
התקשרתי למוקד השרות ("לא משנה מה תבקשו או תשאלו - אנחנו כאן בשבילך לכל עתיד שתבחר", ומה שהיה פעם "זו זכות לתת שרות בבזק"). הצחקתם אותי !!!
זמן המתנה ארוך וניתוק לא ברור לא הרפו את ידיי.
ענה נציג שרות (יניב. נחמד. באמת נחמד) שניסה לעזור, אך חזר על אותם משפטים.
לבקשתי הועברתי לנציג בכיר יותר (אלי. נחמד כבר אמרתי ?) שטען שבזק לא אחראית על הציוד שיש לי בבית ושאני צריך לפתוח קריאה בתשלום.

הלו ? זה בזק ?

כל המכשירים שיש לי בבית (וגם בעסק הפרטי) - נקנו מבזק:
גם מכשירי טלפון / פקס
וגם פתרונות תקשורת.

כבר הגיע טכנאי חקר וגילה את מקור הבעיה והתיקון שהוא מבצע הוא מעקף ???
לנתק את השקע המקצר (בסלון) ???
שכחתם ישנה עוד חברה שנותנת פתרונות תקשורת כוללים.

עד לפני עשור היתה בזק כלעג.
מאז בזק הפכה למודל חיקוי. מהפכת השרות שעברה גרם לשינוי בדיעה והערכה כלפי החברה.
האמון שרכשתי לבזק הלך וגבר, מה שהביא אף לרכישת מכשירים והשענות על הפתרון הכולל לתקשורת של חברת בזק.

אבל, לחכות יומיים לפתרון, לשרוף כל פעם שעות עבודה, לחכות לטכנאי, ובסוף להשאר בלי שקע פועל בסלון - זה כבר יותר מידי !!!!!!!!
כספי סוג הנזק :
לתקן את השקע שנותק פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה