פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבירת מרצפת בביתי ע"י טכנאי בזק נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏נובמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 3 שנים בנובמבר שנת 2004 הזמנתי טכנאי בזק לביתי כדי להוסיף שקע לטלפון נוסף. במסגרת עבודתו של הטכנאי, כאשר הוא קדח כדי להעביר את הכבל נשברה מרצפת ברצפה. פניתי בכתב לבזק מספר רב של פעמים כדי שיתקנו לי את הנזק, או לחילופין שיפצו אותי כספית לפי שווי הנזק.
בזק לא מכחישה שהנזק נעשה ע"י טכנאי שלה. בזק טענה שאין להם מרצפת זהה לזו שנשברה, הם הסכימו לפצות אותי בדקות ספורות של שיחה, לפי דעתי מגיעה לי העלות הכספית עבור תיקון הנזק ,שצריכה להיבדק ע"י שמאי, לכן לא הסכמתי להצעת בזק שמסתכמת בשקלים בודדים.
עד היום לא קיבלתי שום פיצוי.
כמו כן פניתי למשרד התקשורת וללשכה להגנת הצרכן.
לאחר 3 שנים של המתנה אין ספור פניות לא נעשה דבר מטעם בזק.
אני תוהה אם אני לא הייתי משלמת את חשבון הטלפון במשך 3 שנים האם לא הייתי משלמת קנסות,ריבית הוצאות משפטיות וכו'

אני חושבת שחברת בזק צריכה לשלם את עלות התיקון כולל בזבוז הזמן ועוגמת הנפש שנגרמה לי במשך 3 השנים ,מאז ביצוע הנזק.

אני מודה לכם מאוד על הטיפול בנושא זה.

בברכה
מירי ציקורל

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה