פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור, התעלמות, שקרים, זילזול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לא יאמן, חברה גדולה שעובדיה מטרטרים משקרים ומזלזלים בלקוחות.רמת שירות אפסית.
ביקשנו העתקת קו טלפון בתאריך הנ"ל. ביצענו הזמנה מסודרת, אמרו תוך יומיים שלושה יתקינו. אף אחד מהחברה לא פנה בחזרה, לא תיאם לא הודיע שום הודעה ואני מתחיל להתקשר ולשאול ולאף אחד אין מושג ומעבירים אותי מאחד לשני. לאחר הבטחות חוזרות ונשנות שיחזרו אלי, אף אחד כמובן לא חוזר אלי. אני מתקשר וכועס ואז מוקדנית מבטיחה לי שביום ראשון (18.11.2007) היא תיצור איתי קשר אישית ותקדם את ההזמנה.
ביום ראשון הנ"ל מתקשרת המוקדנית ומשאירה לי הודעה בתא הקולי שביום המחרת, יגיע טכנאי בין השעות 8:00-11:00 . המוקדנית מתקשרת שנית באותו יום לוודא שקיבלתי את ההודעה ואני אכן מודה לה ומאשר את קבלת ההודעה.
וביום שני? כמובן לא הגיע אף טכנאי ואף במוקד בזק "לא מאתרים אותו" כלשונם "הוא לא זמין" אומרים לי (בטח הלך להוציא את הילדים מבית הספר, כבר 13:30) והיום, ה20 בנובמבר אני מתקשר שוב למוקד, והמוקדנית אומרת לי שהטכנאי כתב לה ש"אין טלפון לתיאום" (שקר גס) ולאחר מכן אומרת לי המוקדנית "הוא לא מצא" .. ועוד כהנה וכהנה תירוצים וכשאני מבקש לדבר עם אחראי, מעבירים לי את סיגל שאומרת לי שאין בכלל הזמנה מאושרת להעתקת קו זה.
ולמה אני כועס? לא ייאמן.היא מעלה את הטכנאי על הקו ושואלת אותו אם הוא יוכל להגיע וזה אומר לי "מותק שלי -מחרתיים שבוע הבא".. יש לו זמן, מטייל, רגוע בכייף אומר לי " אז מה קרה לא באנו מה יש? תקלקל לבן אדם פרנסה?"
הנה רמת שירות ישראל 2007 בזק. בושה וחרפה.
כל שיחה והמתנות אינסופיות למוקדניות חצי שעה ויותר.
עלבון שקרים,זלזול סוג הנזק :
בדיקת נהלים, תיקון בלגן, קשר בין מוקד לטכנאי, אכיפת לוז טכנאי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה